Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В выпускной квалификационной работе рассматривается проблема недостаточного использования потенциала тейнментных коммуникаций как современных медиатехнологий в деятельности общественно-деловых пространств. В работе исследуется применение тейнментных коммуникаций в сфере B2C, а также влияние таких медиатехнологий на построение отношений в сфере B2B. Проанализированы особенности функционирования общественно-деловых пространств, теоретические основы стратегических коммуникаций, классифицированы тейнментные коммуникации по цели их использования. Объектом исследования являются современные медиатехнологии в стратегических коммуникациях. В качестве предмета исследования рассматриваются тейнментные коммуникации как современные медиатехнологии в деятельности ООО «УК «Севкабель Порт». Эмпирическую базу составляет исследование в формате серии экспертных интервью с руководителями отделов по связям с общественностью в ОДП. В практической части проведен анализ конкурентной среды, SWOT-анализ, STEP-анализ. В результате разработана концепция применения тейнментных коммуникаций, представлен проект бюджета, календарный график, а также критерии оценки эффективности.
This dissertation examines the problem of the lack of use of the potential of tainment-communications as modern media technologies in the work of public-business spaces. The paper analyzes the use of tainment-communications in B2C sector, as well as the influence of such media technologies on the relations in B2B sphere. The features of the functioning of public-business spaces, the theoretical foundations of strategic communications are discussed, and tainment-communications are classified according to the purpose of their use. The object of the study is modern media technologies in strategic communications. The subject of the study is considered tainment-communications as modern media technologies in the business of LLC «MC» Sevkabel Port». The empirical base consists of a series of expert interviews with the heads of the public relations departments in the public-business spaces. In practical part analysis of competitive environment, SWOT-analysis, STEP-analysis was created. As a result the concept of tainment-communications application was developed, the draft budget, calendar schedule, as well as the criteria for assessing effectiveness were presented.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 25
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |