Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема оптимизации digital-коммуникаций как инструмента формирования имиджа IT организации. В теоретической части работы проведен анализ понятий и классификаций digital-коммуникации; изучены инструменты и каналы digital-коммуникаций; проанализирована специфика digital-коммуникаций в IT-индустрии. В практической части работы проанализирована общая характеристика компании «Трэйс Студио»; проанализированы digital-коммуникации «Трэйс Студио» и сформированы рекомендации по оптимизации digital-коммуникаций как инструмента формирования имиджа организации. Решение рассматриваемой проблемы предполагает выполнение следующих задач: Определить роль digital-коммуникации в формировании имиджа организации; Выявить особенности digital-коммуникаций в IT сфере; Проанализировать имеющиеся digital-коммуникации в организации и их влияние на имидж; Сформировать рекомендации для внешних digital-коммуникаций. Теоретическая база выпускной квалификационной работы основана на трудах и исследованиях зарубежных специалистов в сфере digital-коммуникаций, таких, как Карл Сьюэлл, Пол Б. Браун и др. Из отечественных источников использовались книги таких авторов, как Акулич М.В., Писарский И.В., Григорян Е. С., Рева В.Е. и др.
This graduation thesis examines the problem of optimizing digital-communications as a tool for forming the image of IT organization. The theoretical part of the work analyses the concepts and classifications of digital-communication; studies the tools and channels of digital-communication; analyses the specifics of digital-communication in the IT-industry. In the practical part of the work the author has analyzed the general characteristics of the company "Trace Studio"; analyzed digital-communications of "Trace Studio" and formed recommendations for the optimization of digital-communications as a tool for shaping the image of the organization. The solution to the problem under consideration involves the following tasks: Determine the role of digital-communications in the formation of the organizations image; Identify the features of digital-communications in the IT sphere; Analyze the available digital-communications in the organization and their impact on the image; Formulate recommendations for external digital-communications. Theoretical basis of the qualification work is based on the works and studies of foreign experts in the field of digital-communications, such as Carl Sewell, Paul B. Brown, etc. Domestic sources included books by Akulich M.V., Pisarsky I.V., Grigoryan E. S., Reva V.E., etc.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 6
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |