Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель работы - разработка эффективного комплекса мероприятий по открытию нового креативного пространства. Работа выполнена на базе компании «Room42». Использованные методы: логические способы обработки информации, аналитические методы научного наблюдения, сравнения, измерения, анализа и синтеза, контентный и сравнительный анализ. Результаты работы: - проведен теоретический обзор понятия и роли малого бизнеса, выявлены этапы разработки идеи и стратегии малого предприятия. - проведено исследование правовых и организационных аспектов открытия малого предприятия, особенно в контексте креативных индустрий. - проведено финансовое планирование, сфокусированное на открытии креативного пространства. - проведен анализ рынка креативных пространств и разработаны кадровый и организационный план. - разработан бизнес-план с учетом особенностей проекта и оценены риски его реализации. Область применения результатов ВКР - возможности реализации предложенных мероприятий по открытию аналогичного пространства. При сборе данных, необходимых для выполнения работы, были использованы поисковые системы «Google» и «Яндекс». При обработке данных использовались следующие программы: MS Word и MS Excel. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The aim of the graduate qualification work is to develop an effective set of measures to open a new creative space. The work has been carried out on the materials of the company «Room42». Research methods used: logical methods of information processing, analytical methods of scientific observation, comparison, measurement, analysis and synthesis, content and comparative analysis. The main results of the graduate qualification work: - a theoretical review of the concept and role of small business was carried out, identifying the stages of developing the idea and strategy of a small enterprise. - a study was conducted of the legal and organizational aspects of opening a small business, especially in the context of creative industries. - financial planning was carried out, focused on opening a creative space. - carried out an analysis of the creative spaces market and developed a personnel and organizational plan. - developed a business plan taking into account the specifics of the project and assessed the risks of its implementation. The areas of the graduate qualification work results application - the possibility of implementing the proposed measures to open a similar space. When collecting the data necessary for the performance of the work, the search engines «Google» and «Yandex» were used. The following programs were used for data processing: MS Word and MS Excel. Conclusions. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the scope of the results has been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- ВВЕДЕНИЕ
- 1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ РАЗРАБОТКИ КОНЦЕПЦИИ ОТКРЫТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ МАЛОГО БИЗНЕСА
- 2. РАЗРАБОТКА КОМПЛЕКСА МЕРОПРИЯТИЙ ПО ОТКРЫТИЮ НОВОГО КРЕАТИВНОГО ПРОСТРАНСТВА
- 3. РАЗРАБОТКА БИЗНЕС-ПЛАНА
- ЗАКЛЮЧЕНИЕ
- СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |