Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема формирования имиджа организации через благотворительность. В качестве объекта исследования был выбран имидж организации. Предметом исследования является благотворительность как инструмент формирования имиджа ООО «ДМ». В практической части был проведён общий анализ организации, общий и коммуникационный анализ конкурентов, SWOT-анализ. Исходя из изученных коммуникационных особенностей ООО «ДМ» был разработан благотворительный проект под названием «Добро в регионы».
In this final qualifying work, the problem of forming the image of an organization through charity is considered. The image of the organization was chosen as the object of the study. The subject of the study is charity as a tool for shaping the image of DM LLC. In the practical part, a general analysis of the organization, a general and communication analysis of competitors, and a SWOT analysis were carried out. Based on the studied communication features of DM LLC, a charity project called « Goodness to the regions» was developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |