Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе исследуются способы и каналы цифровой коммуникации в B2B сегменте рынка промопродукции и корпоративных подарков. Основное внимание уделяется разработке проекта продвижения промопродукции с помощью цифровых коммуникационных решений. Объектом исследования являются выступают цифровые коммуникационные решения в сегменте B2B. Предметом является продвижение компании «Проект 111» на рынке промопродукции и подарков посредством цифровых коммуникаций. В теоретической части работы приводится анализ ключевых работ и монографий и текущего состояния рынка, а в практической части - представлен анализ реальной организации и разработка рекомендаций для улучшения цифровой коммуникации. В результате исследования предложен коммуникационный проект, который поможет предприятиям B2B сегмента усилить свое присутствие на рынке, наладить качественное взаимодействие с бизнес-клиентами и достичь высокой эффективности в продвижении своих товаров и услуг.
This final qualification paper explores the ways and channels of digital communication in the B2B segment of the promotional products and corporate gifts market. The main focus is on the development of a promotional product promotion project using digital communication solutions. The object of the research is digital communication solutions in the B2B segment. The subject is the promotion of the company «Project 111» on the market of promotional products and gifts through digital communications. In the theoretical part of the work, an analysis of key works and monographs and the current state of the market is provided, and in the practical part, an analysis of the real organization and the development of recommendations for improving digital communication is presented. As a result of the research, a communication project has been proposed that will help B2B segment enterprises strengthen their presence in the market, establish high-quality interaction with business customers and achieve high efficiency in promoting their goods and services.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |