Details

Title Коммуникационная стратегия продвижения фитнес-клуба: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Волохова Елена Хыдыровна
Scientific adviser Танова Анна Гераклитовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2024
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects фитнес ; стратегия ; коммуникация ; продвижение ; спорт ; эффективность ; особенности ; целевая аудитория ; fitness ; strategy ; communication ; promotion ; sports ; efficiency ; features ; target audience
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-1740
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\28660
Record create date 6/14/2024

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема коммуникационного продвижения фитнес-клуба. В качестве объекта исследования была выбрана коммуникационная стратегия продвижения фитнес-клуба. Предметом исследования являются инструменты коммуникационной стратегии продвижения фитнес-клуба ILS Challenge. В практической части был проведён общий анализ организации, общий и коммуникационный анализ конкурентов, SWOT-анализ. Исходя из изученных особенностей коммуникационного продвижения фитнес-клуба ILS Challenge, была разработана коммуникационная стратегия продвижения.

In this final qualifying work, the problem of communication promotion of a fitness club is considered. A communication strategy for promoting a fitness club was chosen as the object of the study. The subject of the research is the tools of the communication strategy for promoting the ILS Challenge fitness club. In the practical part, a general analysis of the organization, a general and communication analysis of competitors, and a SWOT analysis were carried out. Based on the studied features of the communication promotion of the ILS Challenge fitness club, a communication promotion strategy was developed.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 22 
Last 30 days: 2

Detailed usage statistics