Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию контекстной рекламы в цифровых медиа, а также ее практическому применению на примере компании Premium Computers. В рамках теоретического обзора рассматриваются определение, основные принципы и история контекстной рекламы, концептуальные подходы ученых, анализ предыдущих исследований, а также методология формирования и оптимизации данного вида рекламы. Практическая часть включает в себя обзор общей характеристики компании Premium Computers, разработку стратегий контекстной рекламы, включающие создание привлекательного контента для рекламных объявлений, оптимизацию настроек кампаний и анализ эффективности рекламы на примере данной компании. Работа проведена на базе различных интернет-ресурсов и анализа профилей целевой аудитории. Взаимодействия с контентом позволило получить более детальное представление о потребностях и ожиданиях пользователей. В ходе анализа использовались интернет-блоги, электронные ресурсы, статьи, что обеспечило полноту полученной информации. В результате были изучены теоретические основы продвижения бренда с применением креативного контента, а также осуществлен анализ деятельности IT-компании OOO "Premium Computers".
This work is dedicated to the study of contextual advertising in digital media, as well as its practical application using the example of the company Premium Computers. The theoretical review covers the definition, basic principles, and history of contextual advertising, conceptual approaches of scholars, analysis of previous research, and methodology for forming and optimizing this type of advertising. The practical part includes an overview of the general characteristics of Premium Computers company, development of contextual advertising strategies, creation of attractive content for advertising campaigns, optimization of campaign settings, and analysis of advertising effectiveness using this company as a case study. The work was conducted based on various internet resources and analysis of the target audience profiles. Interaction with the content allowed gaining a more detailed understanding of users needs and expectations. Internet blogs, electronic resources, and articles were used during the analysis to ensure completeness of the obtained information. As a result, the theoretical foundations of brand promotion using creative content were studied, and an analysis of the activities of the IT company LLC "Premium Computers" was conducted.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |