Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена изучению доступных методов продвижения фэшн-брендов с помощью социальных сетей. Задачи, которые решались в ходе исследования: изучение особенностей продвижения фэшн-бренда в соцсетях; анализ основных инструментов продвижения в соцсетях; выполнение конкурентного коммуникационного анализа; разработка плана по продвижению сообщества бренда женской одежды «Deplace» на примере социальной сети «Вконтакте».Работа проведена на базе бренда женской одежды «Deplace».В результате проведенных исследований, мною были даны рекомендации по продвижению бренда женской одежды в социальной сети Вконтакте.
This work is devoted to the study of available methods for promoting fashion brands using social networks. The tasks that were solved during the study: studying the features of promoting a fashion brand in social networks; analysis of the main promotion tools in social networks; performing competitive communication analysis; development of a plan to promote the community of the womens clothing brand "Deplace" using the example of the social network "Vkontakte". The work was carried out on the basis of the womens clothing brand “Deplace”. As a result of the research, I gave recommendations for promoting a womens clothing brand on the VKontakte social network.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |