Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованиям стратегий продвижения кофейной отрасли в сети Интернет. Целью исследования является разработка коммуникационной стратегии для продвижения сети кофеен. Задачи, которые решались в ходе исследования: рассмотреть основные маркетинговые инструменты продвижения в сети Интернет; рассмотреть коммуникационную стратегию как инструмент продвижения; изучить, как применялась стратегия на базе сети кофеен; составить общую характеристику сети кофеен; провести анализ коммуникационной деятельности сети кофеен; разработать коммуникационную стратегию продвижения сети кофеен, исходя из бюджетных возможностей компании. Работа проведена на базе сети кофеен «Щегол» в Санкт-Петербурге. В результате исследования был проведен анализ теоретических аспектов продвижения в сети Интернет; рассмотрены варианты коммуникационного продвижения; разработан сценарий стратегии коммуникационного продвижения, в который входит план-развитие сети кофеен «Щегол» в социальной сети VK и разработка программы лояльности.
This work is devoted to research on strategies for promoting the coffee industry on the Internet. The purpose of the study is to develop a communication strategy for promoting the coffee chain. The tasks that were solved during the research: to consider the main marketing tools for promotion on the Internet; to consider the communication strategy as a promotion tool; to study how the strategy based on the coffee chain was applied; to make a general description; to analyze the communication activities; to develop a communication strategy for promoting, based on the budget capabilities of the company. The work was carried out on the basis of the Shchegol coffee chain in St. Petersburg. As a result of the research, a detailed analysis of the theoretical aspects of Internet promotion was carried out; communication promotion options were considered; a scenario for an optimal communication promotion strategy was developed, which includes the plan of development of the Shchegol coffee chain on the VK social network and the development of a loyalty program.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 2
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |