Details

Title: Коммуникационное продвижение сети вьетнамских ресторанов в Санкт-Петербурге: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Буй Лан Ань
Scientific adviser: Фокина Вероника Викторовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рынок F&B; коммуникационное продвижение; инструменты продвижения; специальные события; сеть ресторанов «NGON»; F&B market; communication promotion; promotion tools; special events; restaurant chain «NGON»
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-2359
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29484

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы «Коммуникационное продвижение сети вьетнамских ресторанов в Санкт-Петербурге (на примере сеть ресторанов вьетнамской кухни «NGON»)». Исследуется современные тенденции в маркетинге индустрии быстрого питания, инструменты разработки коммуникационных проектов для сетей ресторанов и лучшие практики отрасли. Представлены результаты исследований (конкурентный анализ, SWOT-анализ, коммуникационный анализ) с целью выявления преимуществ и недостатков деятельности сети ресторанов и приоритетных направлений развития. По результатам исследования был разработан проект по продвижению сети ресторанов с использованием коммуникационных инструментов. Выпускная квалификационная работа состоит из введения, двух глав, заключения и приложения.

The topic of the final qualifying work is «Communication promotion of Vietnamese restaurant chain in Saint Petersburg (using the example of the Vietnamese cuisine restaurant chain «NGON»)». Current trends in marketing of the fast food industry, tools for developing communication projects for restaurant chains and best practices of the industry are studied. The results of research (competitive analysis, SWOT analysis, communication analysis) are presented in order to identify the advantages and disadvantages of the restaurant chains activities and priority areas of development. Based on the results of the research, a project was developed to promote the restaurant chain using communication tools. The final qualifying work consists of an introduction, two chapters, a conclusion and appendices.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics