Details

Title: Фирменный стиль вегетарианского ресторана быстрого обслуживания (на примере ООО «Que Huong»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Чан Тхи Тхань Нга
Scientific adviser: Тучкевич Евгения Ивановна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: разработка фирменного стиля; элементы фирменного стиля; реклама; swot-анализ; development of corporate identity; elements of corporate identity; advertising; swot analysis
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-2362
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29487

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изложена суть метода разработки фирменного стиля компании, на примере ООО «Que Huong». Даны общие понятия фирменного стиля. Изучены методы разработки мультистилистических компаний Вьетнама и Китая. Проведен анализ конкурентной среды компании. На основе разработанной методики разработан фирменный стиль ООО «Que Huong».

This paper outlines the essence of the method for developing a company’s corporate identity, using the example of Que Huong LLC. The general concepts of corporate identity are given. Methods for developing multi-stylistic companies in Vietnam and China have been studied. An analysis of the companys competitive environment was carried out. Based on the developed methodology, the corporate. identity of Que Huong LLC was developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics