Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема коммуникационного продвижения в рамках высокого уровня конкуренции среди студенческих организаций. Работа направлена на выявление специфики коммуникационной деятельности студенческих объединений, изучение подходов к определению коммуникационного продвижения и разработку эффективной коммуникационной кампании с учётом изученных материалов и полученных данных. В теоретической части работы были изучены подходы к определению коммуникационного продвижения, проанализирована деятельность студенческих объединений в России и за рубежом. Проведено экспертное интервью с руководителями медиа-отделов студенческих объединений ИТМО, НИУ ВШЭ, ПГУПС и ГИКиТ. Практическая часть исследования включает коммуникационный анализ ПРОФ.event и главных конкурентов, SWOT-анализ и характеристику организации. В результате в рамках работы была предложена коммуникационная кампания в виде специального мероприятия и сформулированы рекомендации по осуществлению коммуникационной деятельности.
This final qualifying work examines the problem of communication promotion within a high level of competition among student organizations. The work is aimed at identifying the specifics of communication activities of student associations, studying approaches to determining communication promotion and developing an effective communication campaign taking into account the studied materials and data obtained. In the theoretical part of the work, approaches to determining communication promotion were studied and the activities of student associations in Russia and abroad were analyzed. An expert interview was conducted with the heads of media departments of student associations of ITMO, HSE, PGUPS and State University of Film and Television. The practical part of the study includes a communication analysis of ПРОФ.event and its main competitors, SWOT-analysis and characteristics of the organization. As a result, as part of the work, a communication campaign was proposed in the form of a special event and recommendations were formulated for the implementation of communication activities.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |