Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается необходимость изучения влияния различных визуальных элементов, включая цветовую гамму, формы, композицию и стилистику, на восприятие и запоминаемость личного бренда целевой аудиторией. В работе произведен анализ существующей теоретической литературы и практических исследований по применению визуальных коммуникаций. В работе исследуется связь между визуальными коммуникациями и эмоциональным воздействием на аудиторию. В качестве объекта исследования выступают визуальные коммуникации и их роль в процессе продвижения личного бренда. Предметом исследования является личный бренд тату-художника и его продвижение посредством визуальных коммуникаций. В практической части был проведен общий анализ деятельности тату-художника Iri.skinart, анализ внутриотраслевого рынка и коммуникационный конкурентный анализ. Исходя из полученных в ходе исследования данных были составлены рекомендации по проведению коммуникационных мероприятий. В результате была проведена разработка визуальной коммуникации по продвижению личного бренда тату-художника, основанная на изучении данных эмпирического исследования.
This thesis examines the need to study the impact of various visual elements, including color palette, shapes, composition, and style, on the perception and memorability of a personal brand by the target audience. The paper analyzes existing theoretical literature and practical research on the application of visual communication. It investigates the relationship between visual communication and emotional impact on the audience. The object of the study is visual communication and its role in personal brand promotion. The subject of the study is the personal brand of a tattoo artist and its promotion through visual communication. The practical part involved a general analysis of the activities of tattoo artist Iri.skinart, an analysis of the industry market, and a communication competitor analysis. Based on the data obtained during the study, recommendations were formulated for communication events. As a result, the development of visual communication for the promotion of the tattoo artists personal brand was carried out, based on the study of data from empirical research.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |