Details

Title Разработка и проведение мероприятий по продвижению ООО «А-1 Фильм» в социальных сетях: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators Нелюбина Анастасия Александровна
Scientific adviser Трыков Алексей Валерьевич
Other creators Журавлева Ольга Сергеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2024
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects кинопрокатная деятельность; маркетинг в индустрии кино; цифровой маркетинг; социальные сети; продвижение в социальных сетях; film distribution activities; marketing in the film industry; digital marketing; social networks; promotion on social networks
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3306
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\31734
Record create date 8/6/2024

Allowed Actions

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является разработка мероприятий в социальных сетях, которые повысят узнаваемость ООО «А-1 Фильм». Работа выполнена на базе отечественной и зарубежной научной литературы по теме работы, открытых источниках, данных ООО «А-1 Фильм». Использованные методы: традиционный анализ данных, технико-экономический анализ деятельности организации, PEST-анализ, SWOT-анализ. Основные результаты работы: – изучен теоретический материал продвижения в индустрии кино; – выделены основные методы продвижения кинодистрибьюторов; – проведен общий анализ ООО «А-1 Фильм»; – проведен технико-экономический анализ ООО «А-1 Фильм»; – дана оценка маркетинговой деятельности ООО «А-1 Фильм»; – разработана таргетированная реклама для продвижения ООО «А-1 Фильм»; – проведена оценка эффективности предложенных мероприятий. Область применения результатов ВКР применение результатов работы в маркетинговой деятельности ООО «А-1 Фильм» при продвижении в социальных сетях. При работе над ВКР использованы цифровые технологии Microsoft Office, ArchiMate, Adobe Photoshop. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work is to develop social media events that will increase the awareness of LLC “A-1 Film”. The work has been carried out on the materials domestic and foreign scientific literature on the topic of work, company data, open sources. Research methods used: traditional data analysis, technical and economic analysis of the organizations activities, PEST analysis, SWOT analysis. The main results of the graduate qualification work: – the theoretical material of promotion in the film industry has been studied; – the main methods of promoting film distributors have been identified; – a general analysis of LLC “A-1 Film” was carried out; – a technical and economic analysis of LLC “A-1 Film” was carried out; – an assessment of the marketing activities of LLC “A–1 Film” was given; – targeted advertising was developed to promote LLC “A–1 Film”; – an assessment of the effectiveness of the proposed measures has been carried out. The areas of the graduate qualification work results application: the application of the results of the work in the marketing activities of LLC “A-1 Film” in the promotion of social networks. Information technologies Microsoft Office, ArchiMate, Adobe Photoshop were used while working on the graduate qualification work. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Internet Authorized users SPbPU
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics