Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема наличия и развития, а также специфика разработки стратегий продвижений студенческих образовательных проектов. В работе исследуются технологии рекламы и PR, используемые в рамках разработки, формирования, поддержания стратегии продвижения студенческих образовательных проектов. Проведён общий и сравнительный анализ коммуникационной деятельности и стратегий продвижения косвенных конкурентов, выделен эталонный бенчмарк, а также рассмотрен зарубежный опыт по разработке стратегий продвижения студенческих образовательных проектов. В качестве объекта исследования выступает продвижение студенческих образовательных проектов. Предметом исследования является разработка стратегии продвижения студенческого образовательного проекта «Лаборатория публичного управления» СПбПУ. В практической части были проведены общий и сравнительный коммуникационный анализ косвенных конкурентов, SWOT-анализ, а также онлайн-опрос методом анкетирования. В результате была разработана стратегия продвижения студенческого образовательного проекта с использованием ряда инструментов.
This final qualifying work examines the problem of availability and development, as well as the specifics of developing strategies for promoting student educational projects. The work examines advertising and PR technologies used in the development, formation, and maintenance of strategies for promoting student educational projects. A general and comparative analysis of communication activities and promotion strategies of indirect competitors was carried out, a reference benchmark was identified, and foreign experience in developing strategies for promoting student educational projects was reviewed. The object of the study is the promotion of student educational projects. The subject of the research is the development of a strategy for promoting the student educational project “Laboratory of Public Administration” of SPbPU. In the practical part, a general and comparative communication analysis of indirect competitors, a SWOT analysis, as well as an online survey using a questionnaire were carried out. As a result, a strategy was developed to promote the student educational project using a few tools.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |