Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе автор рассматривает вопросы повышения эффективности конкурентных преимуществ и креативных концепций у гастрономического пространства «Московский рынок» среди других игроков на рынке гастрономических пространств Санкт-Петербурга. В работе исследуются технологии рекламы и PR, используемые в рамках формирования коммуникационных стратегий гастрономических пространств. Проведено исследование актуальных тенденций коммуникационной деятельности гастрономических пространств, изучены их различные форматы, а также актуальные инструменты продвижения таких пространств. В качестве объекта исследования выступает коммуникационное сопровождение деятельности гастрономических пространств. Предметом исследования являются инструменты повышения эффективности ком- муникационной деятельности ООО «Московский рынок». В практической части были проведены ситуационный, конкурентный коммуникационный и SWOT-анализы, а также интернет-опрос целевой аудитории гастрономических пространств. В результате были разработаны рекомендации для совершенствования коммуникационной деятельности гастрономических пространств Санкт- Петербурга на примере «Московского рынка».
In the given work the author considers questions of increase of efficiency of competitive advantages and creative concepts at gastronomic space “Moskovsky market” among other players in the market of gastronomic spaces of St. Petersburg. The paper studies advertising and PR technologies used in the formation of communication strategies of gastronomic spaces. The research of actual tendencies of communication activity of gastronomic spaces is carried out, their different formats are studied, as well as actual tools of promotion of such spaces. The object of the research is communication support of gastronomic spaces activity. The subject of the research are the tools to increase the effectiveness of communication activity of LLC “Moskovsky Market”. In the practical part the situational, competitive communication and SWOT- analyses, as well as Internet survey of the target audience of gastronomic spaces were carried out. As a result, recommendations were developed to improve the communication activities of gastronomic spaces in St. Petersburg on the example of “Moskovsky Market”.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |