Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена изучению и анализу вопроса важности применения и разработки инструментов коммуникаций в PR-сопровождении некоммерческих молодежных досуговых организаций, а также необходимости использования серии специальных мероприятий в качестве инструмента для повышения узнаваемости бренда и расширения влияния на потенциальную аудиторию. Объектом исследования является PR-сопровождение деятельности общественной организации. Предметом исследования являются инструменты и каналы PR-сопровождения подростково-молодежного клуба «На Троицкой». Были использованы такие методы исследования, как анализ, обобщение, SWOT-анализ, анализ контента в социальных сетях, сравнительный анализ, а также эмпирический метод фокус-группы. В ходе выполненной работы были раскрыты понятие и сущность PR-сопровождения, его роль и различные инструменты коммуникации с молодежной целевой аудиторией. Анализ коммуникационной деятельности был выполнен на примере ПМК «На Троицкой», в результате чего был разработан коммуникационный проект.
This work is devoted to the study and analysis of the importance of using and developing communication tools in the PR support of non-commercial youth leisure organizations, as well as the need to use a series of special events as a tool to increase brand awareness and expand influence on potential audiences. The object of the study is the PR support of the activities of a public organization. The subject of the research is the tools and channels of PR support of the teen and youth club “On Troitskaya”. Research methods such as analysis, generalization, SWOT analysis, analysis of content in social networks, comparative analysis, as well as the empirical focus group method were used. In the course of the work performed, the concept and essence of PR support, its role and various communication tools with the youth target audience were revealed. The analysis of communication activities was carried out using the example of PMK “On Troitskaya”, as a result of which a communication project was developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |