Details

Title: Коммуникационное сопровождение коммерческого банка (на примере ПАО банк «Александровский»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Крошкина Дарья Алексеевна
Scientific adviser: Мельникова Ирина Юрьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникации; коммуникационное сопровождение; инструменты коммуникационного сопровождения; банковская сфера; коммерческий банк; коммуникационная кампания; продвижение коммерческого банка; communications; communication support; tools of communication support; banking sphere; commercial bank; communication campaign; promotion of commercial bank
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3449
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29551

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема коммуникационного сопровождения коммерческого банка в условиях захвата рынка и поглощения крупными компаниями меньших. В работе рассматриваются теоретические основы коммуникационного сопровождения, также представлены подходы разных авторов к определению этого понятия. Также в работе рассмотрены особенности коммуникационного сопровождения в банковской сфере. Проанализирован успешный опыт коммуникационного сопровождения других банков. В практической части исследования был проведен анализ коммуникационной деятельности ПАО Банка «Александровский», выявлены прямые и косвенные конкуренты, проведен обзор и анализ конкурентной среды, общий SWOTанализ. Проведен конкурентный коммуникационный анализ. Автором проведено интервью и анкетирование, проанализированы их результаты. По результатам интервью и анкетирования выявлены основные инструменты и разработаны рекомендации по коммуникационному сопровождению Банка «Александровский».

In this graduate qualification work the problem of communication support of commercial bank in the conditions of market capture and absorption by large companies of smaller ones is considered. The paper considers the theoretical basis of communication support, also presented approaches of different authors to the definition of this concept. Also in the work the peculiarities of communication support in the banking sphere are considered. The successful experience of communication support of other banks is analyzed. In the practical part of the study was analyzed communication activity of PJSC Bank “Alexandrovsky”, identified direct and indirect competitors, reviewed and analyzed the competitive environment, a general SWOT-analysis. Competitive communication analysis was carried out. The author conducted interviews and questionnaires and analyzed their results. Based on the results of interviews and questionnaires, the author identified the main tools and developed recommendations for communication support of Alexandrovsky Bank.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics