Details

Title: Коммуникационная деятельность концертной площадки (на примере ООО «А2»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Кулешова Елизавета Михайловна
Scientific adviser: Розова Наталья Константиновна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационная деятельность; PR-коммуникации; репутация; имидж; коммуникационная кампания; онлайн-маркетинг; продвижение концертных площадок; коммуникации в арт-индустрии; communication activities; PR communications; reputation; image; communication campaign; online marketing; promotion of concert bussines; communications in the art industry
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3453
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29555

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе изучается коммуникационная деятельность концертной площадки на примере ООО «А2». Объектом исследования выступает коммуникационная деятельность концертной площадки, предметом исследования является коммуникационная деятельность концертной площадки «А2» в онлайн-пространстве. В работе проведен анализ зарубежного опыта, изучен рынок концертных площадок в Санкт-Петербурге. Проведен конкурентный анализ, определено ядро целевой аудитории. Проведено исследование о восприятии аудиторией феномена посещения концертных площадок. Исходя из сделанных выводов были предложены рекомендации по совершенствованию коммуникационной деятельности концертной площадки «А2».

In this study, the research is about communication activities of the concert business on the example of “A2” company. The object of the study is communication activities of the concert business, the subject of the study is the communication activity of the “A2” concert organization on the Internet. The study analyzes foreign experience, examines the market of concerts in St. Petersburg. A competitive analysis was carried out, the core of the target audience was determined. A study was conducted on the audiences perception of the phenomenon of visiting concerts. Based on the conclusions drawn, recommendations were proposed to improve the communication activities of the “A2” concert organization.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics