Details

Title: Специальные мероприятия как инструмент корпоративных коммуникаций (на примере АО «АБЗ-1»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Михайлева Дарья Дмитриевна
Scientific adviser: Карпов Дмитрий Анатольевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: асфальтобетонный завод; коммуникационные технологии; специальные мероприятия; методы продвижения; корпоративные коммуникации; asphalt concrete plant; communication technologies; special events; promotion methods; corporate communications
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3460
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29561

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема отсутствия специальных внутрикорпоративных мероприятий для персонала асфальтобетонного завода. В работе исследуется роль корпоративных коммуникаций в крупном предприятии промышленного сектора. Изучен зарубежный и отечественный опыт реализации корпоративных специальных мероприятий. В качестве объекта исследования были выбраны специальные мероприятия как инструмент корпоративных коммуникаций. Предмет исследования — специальные мероприятия как инструмент корпоративных коммуникаций на примере АО «АБЗ-1». В практической части был проведён конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны коммуникационной деятельности компании. В результате были разработаны специальные корпоративные мероприятия для АО «АБЗ-1». Проведена предварительная оценка эффективности.

In this final qualification paper, the problem of the lack of special internal corporate measures for the personnel of the asphalt concrete plant is considered. The paper examines the role of corporate communications in a large enterprise in the industrial sector. The foreign and domestic experience in the implementation of corporate special events has been studied. Special events as a tool of corporate communications were chosen as the object of research. The subject of the study is special events as a tool of corporate communications on the example of “ABZ-1”. In the practical part, a competitive analysis was carried out, the strengths and weaknesses of the companys communication activities were highlighted. As a result, special corporate events were developed for “ABZ-1”. A preliminary assessment of the effectiveness has been carried out.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 4
Last 30 days: 4
Detailed usage statistics