Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе рассматривается проблема продвижения творческих студенческих объединений. В данной выпускной квалификационной работе исследуются основы событийного маркетинга,специфика продвижения музыкальных внеучебных объединений, зарубежный и российский опыт реализации музыкальных концертов. В теоретической части работы были изучены способы продвижения студенческих объединений, а также возможности продвижения данных организаций посредством инструментов событийного маркетинга. В практической части были представлены результаты исследований (общий, коммуникационный и конкурентный анализ студии академического и эстрадного вокала “PolyVox”, SWOT-анализ, эмпирическое исследование в формате анкетирования студентов) с целью выявления сильных и слабых сторон изучаемой студии. На основе проведенных исследований был разработан и реализован музыкальный проект «НЕ СПАТЬ!» с использованием инструментов событийного маркетинга с целью повышения уровня узнаваемости и вовлеченности студии “PolyVox”. На основе проведенного мероприятия были разработаны рекомендации для дальнейших мероприятий вокальной студии.
The paper considers the problem of promoting creative student associations. This final qualifying work explores the basics of event marketing, the specifics of promoting musical extracurricular associations, foreign and Russian experience in the implementation of musical concerts. In the theoretical part of the work, the history of the formation of creative activity of students was studied, as well as the role of extracurricular activities of students in shaping the image and corporate culture of the university. In the practical part, research results were presented (general, communication and competitive analysis of the studio of academic and pop vocals “PolyVox”, SWOT analysis, empirical research in the format of a student questionnaire) in order to identify the strengths and weaknesses of the studio under study. Based on the conducted research, the musical project “DO NOT SLEEP!” was developed and implemented using event marketing tools in order to increase the level of recognition and involvement of the “PolyVox” studio. Based on the event, recommendations were created for further activities of the vocal studio.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |