Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема несоответствия фирменного стиля танцевальной студии её имиджу, а также современным тенденциям рынка. Для достижения поставленной цели были рассмотрены теоретические основы фирменного стиля: даны определения фирменного стиля, его основных элементов, имиджа организации, представлена структура имиджа, его связь с фирменным стилем, изложены этапы создания фирменного стиля организации. Приведена общая характеристика деятельности АНО «Центр детских и молодежных инициатив “Лига детей”», проведены конкурентный анализ отраслевого рынка, анализ фирменного стиля танцевальных студий. Определена целевая аудитория, стейкхолдеры организации. Разработаны элементы фирменного стиля АНО «Центр детских и молодежных инициатив “Лига детей”», даны рекомендации по использованию. Для оценки эффективности разработанного фирменного стиля был проведен опрос существующих и потенциальных клиентов организации.
This final qualifying work examines the problem of the discrepancy between the corporate identity of a dance studio and its image, as well as modern market trends. To achieve this goal, the theoretical foundations of corporate identity were considered: definitions of corporate identity, its main elements, corporate image were given, the structure of the image, its connection with corporate identity was presented, and the stages of creating of corporate identity. A general description of the activities of the “Center for Children and Youth Initiatives “Childrens League” ANO is given; a competitive analysis of the industry market and an analysis of the corporate identity of dance studios are carried out. The target audience and stakeholders of the organization have been determined. Elements of the corporate identity of the “Center for Children and Youth Initiatives “Childrens League” ANO were developed, and recommendations for use were given. To assess the effectiveness of the developed corporate identity, a survey was conducted of the organizations existing and potential clients.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 1
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |