Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная выпускная квалификационная работа посвящена исследованию специальных мероприятий как инструмента PR – деятельности, а также разработке проекта специального мероприятия для сети парков развлечений “Joki Joya”. В ходе исследования были проанализированы научные работы на тему PR – продвижения, роли специальных мероприятий, как инструмента связей с общественностью в коммерческой среде, особенностей организации мероприятий в сфере развлечений. В результате, была проанализирована коммуникационная деятельность парков “Joki Joya”, также приведено сравнение организации с деятельностью конкурентов, разработан план специального мероприятия и рассчитан бюджет.
This final qualifying work is devoted to the study of special events as a PR activity tool, as well as the development of a special event project for the “Joki Joya” amusement park network. The research analyzed scientific papers on the topic of PR promotion, the role of special events as a public relations tool in the commercial environment, and the specifics of organizing events in the entertainment sector. As a result, the communication activities of the «Joki Joya» parks were analyzed, the organization was also compared with the activities of competitors, a special event plan was developed and a budget was calculated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- PR-ПРОДВИЖЕНИЕ ОРГАНИЗАЦИИ СЕМЕЙНОГО ОТДЫХА
- САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКИЙ ПОЛИТЕХНИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ ПЕТРА ВЕЛИКОГО
- Гуманитарный институт
- ЗАДАНИЕ
- на выполнение выпускной квалификационной работы
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |