Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В выпускной квалификационной работе анализируются особенности медиа-продвижения студенческих организаций. В исследовании решаются следующие задачи: анализ применения технологий рекламы и PR в деятельности студенческих СМИ, выявление особенностей продвижения студенческого объединения в социальных сетях, анализ зарубежного опыта медиа-продвижения студенческих объединений, ситуационный и коммуникационный анализ объединения СПбПУ «Молодежная служба новостей», а также эмпирическое исследование эффективности медиа-продвижения объединения. На основе анализа полученных результатов исследований специально для студенческого СМИ была разработана коммуникационная кампания. Материалы выпускной квалификационной работы имеют практическую ценность и могут быть использованы руководителями студенческих медиа для анализа тенденций среди студенческих объединений, а также командой Молодежной службы новостей для повышения вовлеченности среди аудитории и эффективного продвижения организации.
In the graduate qualification work we analyse the peculiarities of media promotion of student organisations. The text describes the solution of the following tasks: description of the application of advertising and PR technologies in the activities of student media, identification of the peculiarities of promotion of student associations in social networks, analysis of foreign experience of media promotion of student associations, and also situational and communication analysis of the SPbPU association «Youth News Service», an empirical study of the effectiveness of media promotion of this association. Based on the analysis of the obtained research results, a communication campaign was developed specifically for this student media. The materials of the graduate qualification work have practical value and can be used by student media managers to analyse trends among student associations, as well as by the team of the Youth News Service to increase engagement among the audience and effectively promote the organisation.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |