Details

Title: Стратегические коммуникации университетского музея (на примере «Музея Политеха»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Авраменко Татьяна Алексеевна
Scientific adviser: Арканникова Марина Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: музей Политеха; стратегические коммуникации; университетский музей; высшее образование; музейные институции; событийный менеджмент; museum of Polytechnic University; strategic communications; university museum; higher education; museum institutions; event management
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3508
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29609

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы «Стратегические коммуникации университетского музея (на примере «Музея Политеха»)». В данной курсовой работе предложен проект продвижения стратегических коммуникаций «Музея Политеха». Исследуются актуальные тенденции развития музейных институций. Представлены результаты исследований (конкурентный анализ, SWOT-анализ) с целью выявления приоритетных направлений развития «Музея Политеха», а также рассмотрения преимуществ и недостатков его деятельности. По результатам исследований разработан проект продвижения стратегических коммуникаций относительно одной целевой аудитории музея с использованием инструментов событийного менеджмента. Выпускная квалификационная работа состоит из введения, двух глав, заключения и приложений.

The topic of the final qualifying work is "Strategic communications of the University Museum (on the example of the “Museum of Polytech”)". In this course work, a project to promote strategic communications of the “Museum of Polytech” is proposed. The current trends in the development of museum institutions are investigated. The results of research (competitive analysis, SWOT analysis) are presented in order to identify priority areas for the development of the “Museum of Polytech”, as well as to consider the advantages and disadvantages of its activities. Based on the research results, a project has been developed to promote strategic communications with respect to one target audience of the museum using event management tools. The final qualifying work consists of an introduction, two chapters, a conclusion and appendices.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics