Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В практической части исследования предоставляет анализ коммуникационного сопровождения бренда Xiaomi, начиная с общей характеристики компании и заканчивая разработкой конкретной коммуникационной кампании. Производится глубокий ситуационный анализ, включая анализ целевой аудитории, конкурентный анализ и SWOT анализ компании Xiaomi. Затем предлагается разработка PR кампании с четко определенными целями, задачами и выбором коммуникационных каналов для эффективного сопровождения бренда на рынке. Такой подход позволяет не только углубить теоретические знания, но и применить их на практике, обеспечивая комплексный анализ и разработку стратегии сопровождения бренда Xiaomi.
The practical part of the research provides an analysis of Xiaomis brand communication support, starting from the general characterisation of the company and ending with the development of a specific communication campaign. An in depth situational analysis, including target audience analysis, competitive analysis and SWOT analysis of Xiaomi is performed. A PR campaign is then developed with clearly defined goals, objectives, and choice of communication channels to effectively support the brand in the market. This approach allows not only to deepen theoretical knowledge, but also to apply it in practice, providing a comprehensive analysis and development of Xiaomi brand support strategy.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |