Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью исследования является изучение поведения абитуриентов Санкт-Петербургского политехнического университета в рамках потребления видеоконтента и разработка предложений по продвижению образовательных услуг СПбПУ. Исследование выполнялось на базе Санкт-Петербургского политехнического университета. Предмет исследования: методы продвижения образовательных услуг ВУЗа с помощью видеоконтента. Методы исследования: анализ, классификация, синтез, моделирование, опрос. Основные результаты исследования: −анализ целевой аудитории ВУЗа; −определены проблемы текущего продвижения; −система продвижения; −алгоритм продвижения видеоконтента. Область применения результатов ВКР: полученные в ходе проведения исследования результаты готовы к внедрению в рамках системы продвижения образовательных программ. Полученные результаты отвечают тенденциям и требованиям целевой аудитории в рамках видеомаркетинга. Научной новизной исследования является разработанный автором алгоритм продвижения в социальных сетях посредством видеоконтента. При работе над ВКР использованы цифровые технологии хранения данных (Яндекс.Диск), получения и анализа данных (Яндекс.Формы). Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов. Полученные результаты обладают признаками научной новизны. Обоснованы перспективы и направления дальнейшего исследования.
The aim of the study is to study the behavior of St. Petersburg Polytechnic University applicants in the context of video content consumption and to develop proposals for the promotion of educational services of SPbPU. The study was carried out on the basis of St. Petersburg Polytechnic University. Research subject: methods of promoting educational services of the University using video content. Research methods: analysis, classification, synthesis, modeling, survey. The main results of the study: −analysis of the University s target audience; −the problems of the current promotion have been identified; −promotion system; −the algorithm for promoting video content. Application field: the results obtained during the research are ready for implementation within the framework of the educational program promotion system. The results obtained meet the trends and requirements of the target audience in the framework of video marketing. The scientific novelty of the study is the algorithm of promotion in social networks developed by the author through video content Information technologies of data storage (Yandex.Disk), data acquisition and analysis (Yandex.Forms) were used while working on the graduate qualification work. Conclusions. The tasks of the thesis are solved, the goal is achieved, and the scope of application of the results is determined. The results obtained show signs of scientific novelty. The directions of further research are defined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |