Details

Title: Разработка систем адаптации программ интернет-маркетинга: выпускная квалификационная работа магистра: направление 38.04.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.04.02_50 «Управление цифровым бизнесом»
Creators: Лю Сяоя
Scientific adviser: Соколицына Наталья Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: интернет-маркетинг; традиционный маркетинг; маркетинговая стратегия; финансовый анализ компании; инновации в интернет-маркетинге; internet marketing; traditional marketing; marketing strategy; financial analysis of the company; innovations in internet marketing
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-4462
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29978

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью исследования является Провести анализ маркетинговых стратегий Alibaba Group и определить их влияние на китайский интернет-рынок, а также выявить ключевые факторы успеха. Исследование выполнялось на базе Ключевые факторы успеха Alibaba, такие как инновационные технологии, ориентация на потребителя и эффективные стратегии управления цепочками поставок. Предмет исследования: Разработка систем адаптации программ интернет-маркетинга Методы исследования: Цель данного исследования - проанализировать и изучить систему интернет-маркетинга компании Alibaba и оценить эффективность этих систем в условиях быстро меняющейся рыночной среды. Основные результаты исследования: – глубокое сравнение интернет-экономики и традиционной экономики; – эволюция интернет-маркетинга и стратегии предприятия; – инновационные стратегии интернет-маркетинга alibaba. Область применения результатов ВКР Alibaba является одним из лидеров интернет-индустрии Китая и добилась больших успехов в сфере электронной коммерции. Научной новизной исследования является Новизна этого исследования заключается в углубленном анализе стратегии сетевого маркетинга Alibaba. При работе над ВКР использованы цифровые технологии Собирая соответствующую литературу и тематические исследования Alibaba, мы проведем углубленный анализ маркетинговой практики компании на китайском интернет - рынке. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов. Полученные результаты обладают признаками научной новизны. Обоснованы перспективы и направления дальнейшего исследования.

The title of the masters thesis: Development of systems for adapting internet marketing programmes. The aim of the study Analyze Alibaba Groups marketing strategies and determine their impact on the Chinese Internet market, as well as identify key success factors. The study was carried out on the basis of Alibabas key success factors include innovative technology, customer focus and effective supply chain management strategies. Research subject: Development of systems for adapting internet marketing programmes Research methods: The purpose of this study is to analyse and examine Alibabas internet marketing system and evaluate the effectiveness of these systems in a rapidly changing market environment. The main results of the study: – an in-depth comparison of the internet economy and the traditional economy; – evolution of internet marketing and enterprises;  – alibabas innovative internet marketing strategies. Application field: Alibaba is one of the leaders in Chinas internet industry and has made great strides in e-commerce. The scientific novelty of the study is The novelty of this study lies in the in-depth analysis of Alibabas network marketing strategyt. Information technologies By collecting relevant literature and case studies of Alibaba, we will conduct an in-depth analysis of the companys marketing practices in the Chinese Internet market. were used while working on the graduate qualification work. Conclusions. The tasks of the thesis are solved, the goal is achieved, and the scope of application of the results is determined. The results obtained show signs of scientific novelty. The directions of further research are defined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics