Details

Title Коллаборация как инструмент продвижения (на примере НКО «Собаки-помощники»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Канат Амина
Scientific adviser Мазина Алла Лазаревна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2024
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects маркетинг; продвижение; маркетинговые коммуникации; продвижение НКО; НКО; коллаборация; "Собаки-помощники"; коммуникационный проект; marketing; promotion; marketing communications; NPO promotion; NPO; collaboration; "assistance dogs"; communication project
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-5475
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\33259
Record create date 8/29/2024

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является разработка коммуникационного проекта для продвижения НКО «собаки-помощники» с использованием инструмента коллаборация. Использованные методы: традиционный анализ данных, количественные исследования. Основные результаты работы: – изучен теоретический материал по коллаборации как инструменту продвижения; – провиден анализ НКО «собаки – помощники»; – разработан коммуникационный проект для НКО «собаки-помощники»; – проведена оценка эффективности предложенного коммуникационного плана. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work is to develop a communication plan to promote the NPO “assistance dogs” using the collaboration tool. Research methods used: traditional data analysis, quantitative research. The main results of the graduate qualification work: – theoretical material on collaboration as a promotion tool has been studied; – an analysis of the non-profit organization “assistance dogs” was carried out; – a communication project has been developed for the non-profit organization “assistance dogs”; – the effectiveness of the proposed communication plan was assessed. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics