Детальная информация

Название Teaching PR students English creative writing on the basis of commercial texts: выпускная квалификационная работа магистра: направление 44.04.01 «Педагогическое образование» ; образовательная программа 44.04.01_02 «Теория и практика преподавания иностранного языка в высшей школе (международная образовательная программа) / Applied Linguistics and TESOL (International Educational Program)»
Авторы Нахратов Михаил Владимирович
Научный руководитель Осипова Екатерина Сергеевна
Организация Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Выходные сведения Санкт-Петербург, 2024
Коллекция Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Тематика teaching creative writing; commercial texts; creative writing; creative thinking; teaching creative thinking
Тип документа Выпускная квалификационная работа магистра
Тип файла PDF
Язык Русский
Уровень высшего образования Магистратура
Код специальности ФГОС 44.04.01
Группа специальностей ФГОС 440000 - Образование и педагогические науки
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-5793
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Дополнительно Новинка
Ключ записи ru\spstu\vkr\33241
Дата создания записи 29.08.2024

Разрешенные действия

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

The project aim is to develop a scientifically grounded and experimentally tested methodology for teaching masters students creative writing based on commercial texts. To achieve the research goal, the following tasks need to be solved: to explore the linguodidactic potential of commercial texts for teaching creative writing; to develop the content for teaching English creative writing on the basis of commercial texts to Master`s Students Specializing in Public Relations; to create a set of activities and tasks for teaching English creative writing on the basis of commercial texts to Master`s Students Specializing in Public Relations; to test experimentally the effectiveness of the methodology of teaching English creative writing on the basis of commercial texts to Master`s Students Specializing in Public Relations. The relevance of the problem is apparent due to the lack of theoretically substantiated and empirically confirmed array of activities for teaching PR students English creative writing based on commercial texts. The created set of activities is suitable for promoting creative writing skills in students pursuing non-linguistic studies. The data for the research were collected at Peter the Great St.Petersburg Polytechnic University in the academic year 2023/2024.  The study led to the creation of the methodology of teaching English creative writing on the basis of commercial texts to Master`s Students Specializing in Public Relations.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи

Количество обращений: 8 
За последние 30 дней: 5

Подробная статистика