Детальная информация

Название Development of activities for the launch of a new line of cheeses taking into account global digital marketing experience: выпускная квалификационная работа магистра: направление 38.04.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.04.02_36 «Инновационное предпринимательство (международная образовательная программа)»
Авторы Рамирез Рамирез Лизет Ивет
Научный руководитель Цеханович Андрей Алексеевич
Организация Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Выходные сведения Санкт-Петербург, 2024
Коллекция Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Тематика marketing; cheese; bioactive; launch; digital media
Тип документа Выпускная квалификационная работа магистра
Тип файла PDF
Язык Русский
Уровень высшего образования Магистратура
Код специальности ФГОС 38.04.02
Группа специальностей ФГОС 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-6743
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Дополнительно Новинка
Ключ записи ru\spstu\vkr\33812
Дата создания записи 09.09.2024

Разрешенные действия

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

The aim of the study of this research is to develop activities to launch a new line of cheeses with bioactives. The study was carried out on the basis of cheese with bioactive compounds. Research subject: launch a new line of cheese fortified with bioactive compounds. Research methods: analysis of the literature and internet resources, structuring of this information, technical study and research studies on the subject. The main results of the study: Develop two different product lines of cheese enriched with bioactives compounds.  Develop marketing activities to launch a new line of cheeses. Promote the health benefits of cheese consumption for consumers Analysis consumer trends and the use of digital marketing in cheese distribution business. Application field: food industry. The scientific novelty of the study is recommendation of consumption a new product of cheese that provide health benefits. Conclusions. The tasks of the thesis are solved, the goal is achieved, and the scope of application of the results is determined. The results obtained show signs of scientific novelty. The directions of further research are defined.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать
Интернет Анонимные пользователи

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика