Details
Title | Development of activities for the launch of a new line of cheeses taking into account global digital marketing experience: выпускная квалификационная работа магистра: направление 38.04.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.04.02_36 «Инновационное предпринимательство (международная образовательная программа)» |
---|---|
Creators | Рамирез Рамирез Лизет Ивет |
Scientific adviser | Цеханович Андрей Алексеевич |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2024 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | marketing ; cheese ; bioactive ; launch ; digital media ; маркетинг ; сыр ; биоактивный ; запуск ; цифровые медиа |
LBC | 65.291.21 ; 65.291.3 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-6743 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение) |
Record key | ru\spstu\vkr\33812 |
Record create date | 9/9/2024 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
The aim of the study of this research is to develop activities to launch a new line of cheeses with bioactives. The study was carried out on the basis of cheese with bioactive compounds. Research subject: launch a new line of cheese fortified with bioactive compounds. Research methods: analysis of the literature and internet resources, structuring of this information, technical study and research studies on the subject. The main results of the study: Develop two different product lines of cheese enriched with bioactives compounds. Develop marketing activities to launch a new line of cheeses. Promote the health benefits of cheese consumption for consumers Analysis consumer trends and the use of digital marketing in cheese distribution business. Application field: food industry. The scientific novelty of the study is recommendation of consumption a new product of cheese that provide health benefits. Conclusions. The tasks of the thesis are solved, the goal is achieved, and the scope of application of the results is determined. The results obtained show signs of scientific novelty. The directions of further research are defined.
Целью исследования является разработка мероприятий по запуску новой линии сыров с биоактивными веществами. Исследование выполнялось на базе: Сыр с биологически активными соединениями. Предмет исследования: запуск новой линии сыров, обогащенных биоактивными соединениями. Методы исследования: анализ литературы и интернет-ресурсов, структурирование этой информации, техническая проработка и научные исследования по теме. Основные результаты исследования: – разработать две различные линейки сыров, обогащенных биоактивными соединениями; – разработайте маркетинговые мероприятия для запуска новой линии сыров; – пропагандировать среди потребителей пользу сыра для здоровья; – анализ потребительских тенденций и использование цифрового маркетинга в бизнесе по дистрибуции сыра. Область применения результатов ВКР: пищевая промышленность. Научной новизной исследования является рекомендация по употреблению нового продукта из сыра, обеспечивающего полезные свойства. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов. Полученные результаты обладают признаками научной новизны. Обоснованы перспективы и направления дальнейшего исследования.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 0
Last 30 days: 0