Details

Title: Проект внедрения CRM-системы в агентство недвижимости: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 27.03.05 «Инноватика» ; образовательная программа 27.03.05_01 «Управление инновациями (по отраслям и сферам экономики)»
Creators: Каширин Артем Игоревич
Scientific adviser: Итс Алёна Евгеньевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт машиностроения, материалов и транспорта
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: клиентоориентированная информационная система; CRM; SaaS; агентство недвижимости; аналитический метод оценки; внедрение информационной системы; customer-oriented information system; real estate; agency; analytical evaluation method; information system implementation
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 27.03.05
Speciality group (FGOS): 270000 - Управление в технических системах
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-758
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\27533

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Создана концепция внедрения CRM-информационной системы в агентстве недвижимости "GlanzGroup" с целью повышения эффективности работы сотрудников и улучшения обслуживания клиентов. Осуществлен анализ рынка CRM в России и изучение интересов всех заинтересованных сторон проекта. Проведено изучение технического оборудования предприятия, с последующим выбором подходящей CRM-системы. Разработан и представлен план реализации проекта с соответствующим финансовым обоснованием.

A concept for implementing a CRM information system in the real estate agency "GlanzGroup" has been developed with the aim of improving employee efficiency and enhancing customer service. An analysis of the CRM market in Russia was conducted, along with an examination of the interests of all project stakeholders. The technical equipment of the enterprise was studied, followed by the selection of a suitable CRM system. A project implementation plan with corresponding financial justification has been developed and presented.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 3
Last 30 days: 3
Detailed usage statistics