Details

Title Digital-инструменты в продвижении фитнес-клуба: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators Орлова Елизавета Алексеевна
Scientific adviser Мельникова Ирина Юрьевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects digital-продвижение ; цифровые инструменты и каналы ; интернет ; smm ; фитнес-клуб sl gym ; digital promotion ; digital tools and channels ; internet ; sl gym fitness club
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-1632
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\35192
Record create date 7/9/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В данной выпускной квалификационной работе были рассмотрены теоретические аспекты digital-продвижения, анализировались актуальные тенденции маркетинга в сфере фитнес-услуг, подходы к разработке коммуникационных кампаний для фитнес-клубов и практики в отрасли. Объектом исследования выступала компания SL GYM, специализирующаяся на деятельности фитнес-центров и предоставлении услуг в сфере фитнеса. Предметом исследования выступили инструменты digital-продвижения данного фитнес-клуба. В практической части работы был проведен анализ digital-продвижения исследуемого фитнес-клуба, конкурентный анализ и SWOT-анализ, с целью выявления преимуществ и недостатков деятельности фитнес-клуба и приоритетных направлений развития. По результатам анализов были разработаны рекомендации по digital-продвижению фитнес-клуба SL GYM, которые компания может применять на практике в дальнейшем.

This final thesis examined the theoretical aspects of digital promotion, analyzed current marketing trends in the field of fitness services, approaches to the development of communication campaigns for fitness clubs and practices in the industry. The object of the study was SL GYM, a company specializing in the activities of fitness centers and the provision of fitness services. The subject of the study was the tools of digital promotion of this fitness club. In the practical part of the work, an analysis of the digital promotion of the fitness club under study, a competitive analysis and a SWOT analysis were carried out in order to identify the advantages and disadvantages of the fitness club and priority areas of development. Based on the results of the analyses, recommendations were developed for the digital promotion of the SL GYM fitness club, which the company can apply in practice in the future.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics