Details

Title Коммуникационное сопровождение бренда косметики: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Гатина Амалия Сергеевна
Scientific adviser Шакуров Андрей Алексеевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects коммуникационное сопровождение ; малый бизнес ; рекламное и pr-продвижение ; рынок косметики ; косметический рынок ; проект коммуникационного сопровождения ; communication support ; small business ; advertising and pr promotion ; cosmetics market ; cosmetic market ; communication support project
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-1651
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\35217
Record create date 7/9/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена анализу коммуникационного сопровождения бреда косметики на косметическом рынке с последующей разработкой коммуникационного стратегии продвижения бренда уходовой косметики The Act. В работе определены цели и задачи коммуникационной стратегии. Рассмотрены инструменты рекламного и PR-продвижения. Представлены результаты исследований (конкурентный анализ и SWOT-анализ) с целью выявить сильные и слабые стороны деятельности организации. Также дана характеристика коммуникационной деятельности бренда The Act. По результатам исследования разработана стратегия коммуникационного сопровождения, проведена оценка эффективности реализованного проекта. По результатам исследования был разработан проект коммуникационного сопровождения.

This work is devoted to the analysis of communication support for cosmetics nonsense in the cosmetics market, followed by the development of a communication strategy for promoting The Act brand of care cosmetics. The paper defines the goals and objectives of the communication strategy. The tools of advertising and PR promotion are considered. The research results (competitive analysis and SWOT analysis) are presented in order to identify the strengths and weaknesses of the organizations activities. The communication activity of The Act brand is also characterized. Based on the results of the research, a communication support strategy was developed, and the effectiveness of the implemented project was assessed. Based on the results of the study, a communication support project was developed.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics