Детальная информация

Название Enhancing financial students' English-language phraseological competence using digital learning tools: выпускная квалификационная работа магистра: направление 44.04.01 «Педагогическое образование» ; образовательная программа 44.04.01_02 «Теория и практика преподавания иностранного языка в высшей школе (международная образовательная программа) / Applied Linguistics and TESOL (International Educational Program)»
Авторы Хоу Ванчунь
Научный руководитель Осипова Екатерина Сергеевна
Организация Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Выходные сведения Санкт-Петербург, 2025
Коллекция Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Тематика phraseological competence ; foreign language communication ; students majoring in finance
Тип документа Выпускная квалификационная работа магистра
Тип файла PDF
Язык Русский
Уровень высшего образования Магистратура
Код специальности ФГОС 44.04.01
Группа специальностей ФГОС 440000 - Образование и педагогические науки
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-5013
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Дополнительно Новинка
Ключ записи ru\spstu\vkr\38911
Дата создания записи 24.09.2025

Разрешенные действия

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

The aim of the research is to develop and test in practice a methodology to enhancing financial Students phraseological competence using Digital Learning Tools. The research set the following goals: 1) to define foreign language professional communication as a methodological category; 2) to consider financial discourse as an institutional category; 3) to investigate the phraseological layer of English language financial discourse; 4) to consider digital learning tools as a technique of phraseological competence acquisition for students majoring in finance; 5) to develop the content of phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools; 6) to carry out the selection of linguistic material for phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools; 7) to create a set of activities and tasks for phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools; 8) to experimentally validate the technology of phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать
Интернет Анонимные пользователи
  • INTRODUCTION
  • 1.4 The didactic potential of utilizing digital tools in teaching phraseological units In today's educational field, digital tools are widely applied in teaching. Whether it is a regular English class or a specialized language course tailored for f...
  • 2.1 The content of teaching phraseological units for students majoring in Finance through digital learning tools
    • This systematic approach to material selection and organization leverages digital tools to transform abstract financial idioms into actionable learning resources. By integrating authenticity, functionality, and cognitive progression, the methodology e...
    • 2.3 A set of activities aimed at Enhancing Financial Students' English-language Phraseological Competence using Digital Learning Tools
  • CONCLUSION
  • Appendix 1
  • Appendix 2
  • Appendix 3
  • Appendix 5
  • Appendix 6

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика