Детальная информация
Название | Enhancing financial students' English-language phraseological competence using digital learning tools: выпускная квалификационная работа магистра: направление 44.04.01 «Педагогическое образование» ; образовательная программа 44.04.01_02 «Теория и практика преподавания иностранного языка в высшей школе (международная образовательная программа) / Applied Linguistics and TESOL (International Educational Program)» |
---|---|
Авторы | Хоу Ванчунь |
Научный руководитель | Осипова Екатерина Сергеевна |
Организация | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Выходные сведения | Санкт-Петербург, 2025 |
Коллекция | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Тематика | phraseological competence ; foreign language communication ; students majoring in finance |
Тип документа | Выпускная квалификационная работа магистра |
Тип файла | |
Язык | Русский |
Уровень высшего образования | Магистратура |
Код специальности ФГОС | 44.04.01 |
Группа специальностей ФГОС | 440000 - Образование и педагогические науки |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-5013 |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение) |
Дополнительно | Новинка |
Ключ записи | ru\spstu\vkr\38911 |
Дата создания записи | 24.09.2025 |
Разрешенные действия
–
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
The aim of the research is to develop and test in practice a methodology to enhancing financial Students phraseological competence using Digital Learning Tools. The research set the following goals: 1) to define foreign language professional communication as a methodological category; 2) to consider financial discourse as an institutional category; 3) to investigate the phraseological layer of English language financial discourse; 4) to consider digital learning tools as a technique of phraseological competence acquisition for students majoring in finance; 5) to develop the content of phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools; 6) to carry out the selection of linguistic material for phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools; 7) to create a set of activities and tasks for phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools; 8) to experimentally validate the technology of phraseological acquisition for students majoring in finance using digital learning tools.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- INTRODUCTION
- 1.4 The didactic potential of utilizing digital tools in teaching phraseological units In today's educational field, digital tools are widely applied in teaching. Whether it is a regular English class or a specialized language course tailored for f...
- 2.1 The content of teaching phraseological units for students majoring in Finance through digital learning tools
- This systematic approach to material selection and organization leverages digital tools to transform abstract financial idioms into actionable learning resources. By integrating authenticity, functionality, and cognitive progression, the methodology e...
- 2.3 A set of activities aimed at Enhancing Financial Students' English-language Phraseological Competence using Digital Learning Tools
- CONCLUSION
- Appendix 1
- Appendix 2
- Appendix 3
- Appendix 5
- Appendix 6
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0