Детальная информация
Название | What is applied cognitive linguistics?: Answers From Current SLA Research |
---|---|
Другие авторы | Huang Lihong ; Jan Hana ; Tyler Andrea |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Cognitive grammar. ; Second language acquisition. ; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General ; Cognitive Linguistics. ; Pedagogy. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1037980234 |
Дата создания записи | 22.05.2018 |
Разрешенные действия
pdf/1800959.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/1800959.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Acknowledgments
- Table of contents
- Introduction
- I. Categories and constructions in context
- Teaching usage and concepts: Toward a cognitive pedagogical grammar
- L2 constructions and interactional competence: Subordination and coordination in English L2 learning
- Optional that in complementation by German and Spanish learners
- French onions and Dutch trains: Typological perspectives on learners’ descriptions of spatial scenes
- II. Teaching construal and viewpoint
- Since it is everywhere: Viewpoint in second language teaching
- Using blending theory to teach the English conditionals
- Making sense of the definite article through a pedagogical schematic
- III. Polysemy
- Reexamining por and para in the Spanish foreign language intermediate classroom: A usage-based, cognitive linguistic approach
- Polysemy and conceptual metaphors: A cognitive linguistics approach to vocabulary learning
- Embodied experience and the teaching and learning of L2 prepositions: A case study of abstract in and on
- Index