Детальная информация

Название What is applied cognitive linguistics?: Answers From Current SLA Research
Другие авторы Huang Lihong ; Jan Hana ; Tyler Andrea
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Cognitive grammar. ; Second language acquisition. ; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General ; Cognitive Linguistics. ; Pedagogy. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1037980234
Дата создания записи 22.05.2018

Разрешенные действия

pdf/1800959.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1800959.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет
Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Acknowledgments
  • Table of contents
  • Introduction
  • I. Categories and constructions in context
  • Teaching usage and concepts: Toward a cognitive pedagogical grammar
  • L2 constructions and interactional competence: Subordination and coordination in English L2 learning
  • Optional that in complementation by German and Spanish learners
  • French onions and Dutch trains: Typological perspectives on learners’ descriptions of spatial scenes
  • II. Teaching construal and viewpoint
  • Since it is everywhere: Viewpoint in second language teaching
  • Using blending theory to teach the English conditionals
  • Making sense of the definite article through a pedagogical schematic
  • III. Polysemy
  • Reexamining por and para in the Spanish foreign language intermediate classroom: A usage-based, cognitive linguistic approach
  • Polysemy and conceptual metaphors: A cognitive linguistics approach to vocabulary learning
  • Embodied experience and the teaching and learning of L2 prepositions: A case study of abstract in and on
  • Index
pdf/1800959.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1800959.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика