Детальная информация

Название Language and social life (Mouton de Gruyter) ;. — English in business and commerce: interactions and policies. English in Europe,. Volume 6 /. — v. 14.
Другие авторы Sherman Tamah ; Nekvapil Jiří
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Language and culture — Economic aspects. ; POLITICAL SCIENCE / Public Policy / Cultural Policy. ; SOCIAL SCIENCE / Anthropology / Cultural. ; SOCIAL SCIENCE / Popular Culture. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1040677449
Дата создания записи 02.05.2018

Разрешенные действия

pdf/1791410.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1791410.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет
Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Series preface
  • Acknowledgements
  • Contents
  • Contributors
  • Sociolinguistic perspectives on English in business and commerce
  • Part I: Ideologies and discourses on English in the business sphere
  • Language standardization in sociolinguistics and international business: Theory and practice across the table
  • A language ideological landscape: The complex map in international companies in Denmark
  • Managing, interpreting and negotiating corporate bilingualism in Wales
  • “English is the language of business”: An exploration of language ideologies in two European corporate contexts
  • Part II: The management of English in business and organizational contexts
  • Making sense of language management in Danish international companies: A strategic view
  • The management of everyday English interactions in the Japanese branches of European multinationals
  • On the non-use of English in a multinational company
  • The linguistic landscape of a Czech heritage site: Recording and presenting the past and present of Hrubý Rohozec
  • Part III: The position of English and other languages on local and international labor markets, implications for language and education policy
  • The value of foreign language skills in international business for native English speaking countries: A study on Ireland
  • “It’s good to have a language under your belt”: The value of foreign languages in the Greek job market
  • Qual der Wahl, or spoiled for choice? English and German as the subject of decisionmaking processes in the Czech Republic
  • Creating the international managers of tomorrow, today? Stakeholder perspectives on English-medium business education
  • Linguistic diversity and languagein- educational practices in Kenya and South Africa: Challenges and responses
  • Index
pdf/1791410.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1791410.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика