Детальная информация
Название | Language and social life (Mouton de Gruyter) ;. — English in business and commerce: interactions and policies. English in Europe,. Volume 6 /. — v. 14. |
---|---|
Другие авторы | Sherman Tamah ; Nekvapil Jiří |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Language and culture — Economic aspects. ; POLITICAL SCIENCE / Public Policy / Cultural Policy. ; SOCIAL SCIENCE / Anthropology / Cultural. ; SOCIAL SCIENCE / Popular Culture. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1040677449 |
Дата создания записи | 02.05.2018 |
Разрешенные действия
pdf/1791410.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/1791410.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Series preface
- Acknowledgements
- Contents
- Contributors
- Sociolinguistic perspectives on English in business and commerce
- Part I: Ideologies and discourses on English in the business sphere
- Language standardization in sociolinguistics and international business: Theory and practice across the table
- A language ideological landscape: The complex map in international companies in Denmark
- Managing, interpreting and negotiating corporate bilingualism in Wales
- “English is the language of business”: An exploration of language ideologies in two European corporate contexts
- Part II: The management of English in business and organizational contexts
- Making sense of language management in Danish international companies: A strategic view
- The management of everyday English interactions in the Japanese branches of European multinationals
- On the non-use of English in a multinational company
- The linguistic landscape of a Czech heritage site: Recording and presenting the past and present of Hrubý Rohozec
- Part III: The position of English and other languages on local and international labor markets, implications for language and education policy
- The value of foreign language skills in international business for native English speaking countries: A study on Ireland
- “It’s good to have a language under your belt”: The value of foreign languages in the Greek job market
- Qual der Wahl, or spoiled for choice? English and German as the subject of decisionmaking processes in the Czech Republic
- Creating the international managers of tomorrow, today? Stakeholder perspectives on English-medium business education
- Linguistic diversity and languagein- educational practices in Kenya and South Africa: Challenges and responses
- Index