Детальная информация

Название Language and social life (Mouton de Gruyter) ;. — English in business and commerce: interactions and policies. English in Europe,. Volume 6 /. — v. 14.
Другие авторы Sherman Tamah ; Nekvapil Jiří
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Language and culture — Economic aspects. ; POLITICAL SCIENCE / Public Policy / Cultural Policy. ; SOCIAL SCIENCE / Anthropology / Cultural. ; SOCIAL SCIENCE / Popular Culture. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1040677449
Дата создания записи 02.05.2018

Разрешенные действия

pdf/1791410.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1791410.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет
Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Series preface
  • Acknowledgements
  • Contents
  • Contributors
  • Sociolinguistic perspectives on English in business and commerce
  • Part I: Ideologies and discourses on English in the business sphere
  • Language standardization in sociolinguistics and international business: Theory and practice across the table
  • A language ideological landscape: The complex map in international companies in Denmark
  • Managing, interpreting and negotiating corporate bilingualism in Wales
  • “English is the language of business”: An exploration of language ideologies in two European corporate contexts
  • Part II: The management of English in business and organizational contexts
  • Making sense of language management in Danish international companies: A strategic view
  • The management of everyday English interactions in the Japanese branches of European multinationals
  • On the non-use of English in a multinational company
  • The linguistic landscape of a Czech heritage site: Recording and presenting the past and present of Hrubý Rohozec
  • Part III: The position of English and other languages on local and international labor markets, implications for language and education policy
  • The value of foreign language skills in international business for native English speaking countries: A study on Ireland
  • “It’s good to have a language under your belt”: The value of foreign languages in the Greek job market
  • Qual der Wahl, or spoiled for choice? English and German as the subject of decisionmaking processes in the Czech Republic
  • Creating the international managers of tomorrow, today? Stakeholder perspectives on English-medium business education
  • Linguistic diversity and languagein- educational practices in Kenya and South Africa: Challenges and responses
  • Index
pdf/1791410.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1791410.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика