Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Corporate social responsibility and strategic market positioning for organizational success
Другие авторы Brown Carlton ; Nwagbara Uzoechi
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Social responsibility of business. ; Success in business. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1041707017
Дата создания записи 22.06.2018

Разрешенные действия

pdf/1836343.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1836343.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the intricate relationship between marketing, organizational strategy and social responsibility, with a focus on ethical business and CSR-oriented marketing as a driver for sales peak performance. The book focuses on the commercial sector, which relies appreciably on ethical marketing/business to enhance sales peak performance and becomes successful in the long-run"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Dedication
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: CSR and PSR Diversity Engagement Among Ethnic Minority Businesses (EMBs) Within the UK
  • Chapter 2: A Liberating Curricula as a Social Responsibility for Promoting Social Justice and Student Success Within the UK Higher Education Institution (HEI)
  • Chapter 3: Understanding Historical Background of Corporate Social Responsibility (CSR) and Realizing Social Media as a New Horizon in CSR Communication
  • Chapter 4: Why Should the Business Community and Organizations Leverage Social Media to Demonstrate Their Corporate Social Responsibility (CSR) Commitment?
  • Chapter 5: The Role of Technology Acceptance Model in Strengthening Business Positioning
  • Chapter 6: Corporate Social Responsibility as a Strategy in a Self-Service Shop S-Mart
  • Chapter 7: Sustainability Strategies for Software Development Firms
  • Chapter 8: The Business of Business Is Business Through Social Integration
  • Chapter 9: The Concept of Green Marketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/1836343.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1836343.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика