Детальная информация
Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Corporate social responsibility and strategic market positioning for organizational success |
---|---|
Другие авторы | Brown Carlton ; Nwagbara Uzoechi |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Social responsibility of business. ; Success in business. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1041707017 |
Дата создания записи | 22.06.2018 |
Разрешенные действия
pdf/1836343.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/1836343.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores the intricate relationship between marketing, organizational strategy and social responsibility, with a focus on ethical business and CSR-oriented marketing as a driver for sales peak performance. The book focuses on the commercial sector, which relies appreciably on ethical marketing/business to enhance sales peak performance and becomes successful in the long-run"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Dedication
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: CSR and PSR Diversity Engagement Among Ethnic Minority Businesses (EMBs) Within the UK
- Chapter 2: A Liberating Curricula as a Social Responsibility for Promoting Social Justice and Student Success Within the UK Higher Education Institution (HEI)
- Chapter 3: Understanding Historical Background of Corporate Social Responsibility (CSR) and Realizing Social Media as a New Horizon in CSR Communication
- Chapter 4: Why Should the Business Community and Organizations Leverage Social Media to Demonstrate Their Corporate Social Responsibility (CSR) Commitment?
- Chapter 5: The Role of Technology Acceptance Model in Strengthening Business Positioning
- Chapter 6: Corporate Social Responsibility as a Strategy in a Self-Service Shop S-Mart
- Chapter 7: Sustainability Strategies for Software Development Firms
- Chapter 8: The Business of Business Is Business Through Social Integration
- Chapter 9: The Concept of Green Marketing
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index