Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Corporate social responsibility and strategic market positioning for organizational success
Другие авторы Brown Carlton ; Nwagbara Uzoechi
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Social responsibility of business. ; Success in business. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1041707017
Дата создания записи 22.06.2018

Разрешенные действия

pdf/1836343.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1836343.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the intricate relationship between marketing, organizational strategy and social responsibility, with a focus on ethical business and CSR-oriented marketing as a driver for sales peak performance. The book focuses on the commercial sector, which relies appreciably on ethical marketing/business to enhance sales peak performance and becomes successful in the long-run"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Dedication
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: CSR and PSR Diversity Engagement Among Ethnic Minority Businesses (EMBs) Within the UK
  • Chapter 2: A Liberating Curricula as a Social Responsibility for Promoting Social Justice and Student Success Within the UK Higher Education Institution (HEI)
  • Chapter 3: Understanding Historical Background of Corporate Social Responsibility (CSR) and Realizing Social Media as a New Horizon in CSR Communication
  • Chapter 4: Why Should the Business Community and Organizations Leverage Social Media to Demonstrate Their Corporate Social Responsibility (CSR) Commitment?
  • Chapter 5: The Role of Technology Acceptance Model in Strengthening Business Positioning
  • Chapter 6: Corporate Social Responsibility as a Strategy in a Self-Service Shop S-Mart
  • Chapter 7: Sustainability Strategies for Software Development Firms
  • Chapter 8: The Business of Business Is Business Through Social Integration
  • Chapter 9: The Concept of Green Marketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/1836343.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1836343.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика