Детальная информация

Название: Smart marketing with the internet of things
Другие авторы: Simoes Dora; Barbosa Belem; Filipe Sandra
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Internet marketing.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1041707090

Разрешенные действия:

pdf/1836347.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1836347.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provides knowledge and skills that marketers need to act in the internet of things era. It focuses on the implications of the internet of things on marketing and provides cues on how to deal with its opportunities and challenges"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: The Essence
    • Chapter 1: An Overview on IoT and Its Impact on Marketing
    • Chapter 2: The Acceptance Process of the Internet of Things
  • Section 2: Scopes of Application
    • Chapter 3: Big Data and Digital Analytics
    • Chapter 4: Augmented Reality and Experiences
    • Chapter 5: Advantages of Augmented Reality, Virtual Reality, QR Code, Near Field Communication, Geo-Tagging, Geo-Fencing, and Geo-Targeting for Marketing Tourism
    • Chapter 6: Real-Time Notifications
    • Chapter 7: Data-Driven Mall Advertising
    • Chapter 8: Digital Category Management
    • Chapter 9: Instant Messaging Chat Bot
    • Chapter 10: IoT Sustainability in Higher Education
  • Section 3: Future Trends
    • Chapter 11: Are Millennials Ready for the Internet of Things?
    • Chapter 12: IoT Digital Service Provider
    • Chapter 13: An Overview of Main IoT Trends Applied to Business and Marketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/1836347.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/1836347.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика