Детальная информация
Название | Managing diversity, innovation, and infrastructure in digital business |
---|---|
Другие авторы | Ray Nilanjan |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Information technology — Economic aspects. ; Information technology — Social aspects. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1055656118 |
Дата создания записи | 04.10.2018 |
Разрешенные действия
pdf/1906727.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/1906727.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book presents a variety of practical applications, tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves in practice-demonstrating effectiveness with managing diversity and innovation. It also shares a different pattern of research work that will provide a platform for new avenues in overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Firm's Competitive Growth in the Social Media Age
- Chapter 2: Digital Marketing and Service Industry
- Chapter 3: Electronic Word of Mouth (eWOM) Strategies to Manage Innovation and Digital Business Model
- Chapter 4: E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process
- Chapter 5: Investigating the Factors for Predictive Marketing Implementation in Algerian Organizations
- Chapter 6: Managerial Perspectives on Willingness to Pay for Green Marketing
- Chapter 7: Marketing and Technologies Platforms in Smart F-Store
- Chapter 8: Value-Added Crowdsourcing
- Chapter 9: The Dynamics of Resistance to Brand Switching in the Smartphones Industry
- Compilation of References
- Related References
- Index