Детальная информация

Название Managing diversity, innovation, and infrastructure in digital business
Другие авторы Ray Nilanjan
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Information technology — Economic aspects. ; Information technology — Social aspects. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1055656118
Дата создания записи 04.10.2018

Разрешенные действия

pdf/1906727.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1906727.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book presents a variety of practical applications, tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves in practice-demonstrating effectiveness with managing diversity and innovation. It also shares a different pattern of research work that will provide a platform for new avenues in overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Firm's Competitive Growth in the Social Media Age
  • Chapter 2: Digital Marketing and Service Industry
  • Chapter 3: Electronic Word of Mouth (eWOM) Strategies to Manage Innovation and Digital Business Model
  • Chapter 4: E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process
  • Chapter 5: Investigating the Factors for Predictive Marketing Implementation in Algerian Organizations
  • Chapter 6: Managerial Perspectives on Willingness to Pay for Green Marketing
  • Chapter 7: Marketing and Technologies Platforms in Smart F-Store
  • Chapter 8: Value-Added Crowdsourcing
  • Chapter 9: The Dynamics of Resistance to Brand Switching in the Smartphones Industry
  • Compilation of References
  • Related References
  • Index
pdf/1906727.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1906727.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика