Детальная информация

Название: Neoliberalism in the tourism and hospitality sector
Другие авторы: Nadda Vipin; Sahidi Bilan; Azam Muhammad; Mulindwa Dirisa
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Tourism.; Hospitality industry.; Neoliberalism.; BUSINESS & ECONOMICS / Industries / General; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1055656440

Разрешенные действия:

pdf/1906726.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1906726.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores globalization from a tourism and hospitality context. It also evaluates whether globalization is a new form of colonization or a new form of economic cooperation between third world and developed countries"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Neo-Liberalism and Tourism
    • Chapter 1: Developing Tourism Sector With Neoliberalism Orientated Strategies in Countries With Scarce Financial Resources
    • Chapter 2: The End of Tourism as We Know It
    • Chapter 3: Tourism as a Neoliberal Economic Messiah
  • Section 2: Glocalization
    • Chapter 4: Glocalisation and Sustainable Business Solutions
    • Chapter 5: Creating Business Value and Competitive Advantage Through Glocalization
    • Chapter 6: Wine and Glocal Gastronomy in Mexico
  • Section 3: Neo-Liberalism and the Global Business
    • Chapter 7: The Business Environment as a Global Village
    • Chapter 8: Globalization and Global Code of Tourism Ethics
    • Chapter 9: Understanding Neoliberalism Regimes and the Operations of Global Corporations
  • Compilation of References
  • Related References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/1906726.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/1906726.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика