Детальная информация

Название Neoliberalism in the tourism and hospitality sector
Другие авторы Nadda Vipin ; Sahidi Bilan ; Azam Muhammad ; Mulindwa Dirisa
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Tourism. ; Hospitality industry. ; Neoliberalism. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industries / General ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1055656440
Дата создания записи 04.10.2018

Разрешенные действия

pdf/1906726.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1906726.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores globalization from a tourism and hospitality context. It also evaluates whether globalization is a new form of colonization or a new form of economic cooperation between third world and developed countries"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Neo-Liberalism and Tourism
    • Chapter 1: Developing Tourism Sector With Neoliberalism Orientated Strategies in Countries With Scarce Financial Resources
    • Chapter 2: The End of Tourism as We Know It
    • Chapter 3: Tourism as a Neoliberal Economic Messiah
  • Section 2: Glocalization
    • Chapter 4: Glocalisation and Sustainable Business Solutions
    • Chapter 5: Creating Business Value and Competitive Advantage Through Glocalization
    • Chapter 6: Wine and Glocal Gastronomy in Mexico
  • Section 3: Neo-Liberalism and the Global Business
    • Chapter 7: The Business Environment as a Global Village
    • Chapter 8: Globalization and Global Code of Tourism Ethics
    • Chapter 9: Understanding Neoliberalism Regimes and the Operations of Global Corporations
  • Compilation of References
  • Related References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/1906726.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1906726.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика