Детальная информация
Название | Neoliberalism in the tourism and hospitality sector |
---|---|
Другие авторы | Nadda Vipin ; Sahidi Bilan ; Azam Muhammad ; Mulindwa Dirisa |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Tourism. ; Hospitality industry. ; Neoliberalism. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industries / General ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1055656440 |
Дата создания записи | 04.10.2018 |
Разрешенные действия
pdf/1906726.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/1906726.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores globalization from a tourism and hospitality context. It also evaluates whether globalization is a new form of colonization or a new form of economic cooperation between third world and developed countries"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Section 1: Neo-Liberalism and Tourism
- Chapter 1: Developing Tourism Sector With Neoliberalism Orientated Strategies in Countries With Scarce Financial Resources
- Chapter 2: The End of Tourism as We Know It
- Chapter 3: Tourism as a Neoliberal Economic Messiah
- Section 2: Glocalization
- Chapter 4: Glocalisation and Sustainable Business Solutions
- Chapter 5: Creating Business Value and Competitive Advantage Through Glocalization
- Chapter 6: Wine and Glocal Gastronomy in Mexico
- Section 3: Neo-Liberalism and the Global Business
- Chapter 7: The Business Environment as a Global Village
- Chapter 8: Globalization and Global Code of Tourism Ethics
- Chapter 9: Understanding Neoliberalism Regimes and the Operations of Global Corporations
- Compilation of References
- Related References
- About the Contributors
- Index