Детальная информация

Название: Leveraging computer-mediated marketing environments
Другие авторы: Bowen Gordon; Ozuem Wilson
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Internet marketing — Social aspects.; Online social networks.; Social media.; Marketing — Social aspects.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1083341825

Разрешенные действия:

pdf/2007185.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2007185.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book discusses the nature of heightened interaction between marketers and consumers in the evolving technological environments, particularly on the central nature of online communities and other emerging technologies on dialogic engagement. It also examines the relevant roles of online communities and emerging technologies in creating and retaining customers through effective dialogue management"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Framing and Situating Computer-Mediated Marketing Environments
    • Chapter 1: The Dynamics of Social Media Marketing Content and Customer Retention
    • Chapter 2: The Dynamics of Social Media and Value Co-Creation
    • Chapter 3: Social Media and Social Identity in the Millennial Generation
    • Chapter 4: Exploring the Relationship Between Social Media and Social Influence
    • Chapter 5: Social Media and Social Entrepreneurship
  • Section 2: Perspectives and Practice of Computer-Mediated Marketing Environments
    • Chapter 6: The Differences of Hedonic Shopping Value and Purchase Intention in the Multichannel Shopping Environment for Apparel Shopping
    • Chapter 7: Social Media, Online Brand Communities, and Customer Engagement in the Fashion Industry
    • Chapter 8: Service Failure and Recovery Strategy in Computer-Mediated Marketing Environments (CMMEs)
    • Chapter 9: User-Generated Content and Consumer Brand Engagement
    • Chapter 10: The Impacts of Omni-Channel Purchasing Behavior on Service Quality
    • Chapter 11: Smartphones
    • Chapter 12: Online Service Failure
  • Section 3: Opportunities and Challenges in Designing Computer-Mediated Marketing Strategies
    • Chapter 13: Competing Through Online Service Failures and Recovery Strategies
    • Chapter 14: Calculation of Facebook Marketing Effectiveness in Terms of ROI
    • Chapter 15: E-WOM
    • Chapter 16: The Challenges of Nation Branding in the Digital Age
    • Chapter 17: Disruptive Technology in the Smartphones Industry
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2007185.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2007185.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика