Детальная информация
| Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Green marketing as a positive driver toward business sustainability | 
|---|---|
| Другие авторы | Naidoo Vannie ; Verma Rahul | 
| Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция | 
| Тематика | Green marketing — Case studies. ; Green marketing. ; EBSCO eBooks | 
| Тип документа | Другой | 
| Тип файла | |
| Язык | Английский | 
| Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) | 
| Ключ записи | on1106536271 | 
| Дата создания записи | 01.07.2019 | 
Разрешенные действия
| pdf/2177555.pdf | – | 
                          
                            Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
                          
                          
                            Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
                          
                     | 
|---|---|---|
| epub/2177555.epub | – | 
                          
                            Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
                          
                     | 
| Группа | Анонимные пользователи | 
|---|---|
| Сеть | Интернет | 
"This book examines the various facets of green marketing and the opportunities and challenges it presents to marketers and society"--.
| Место доступа | Группа пользователей | Действие | 
|---|---|---|
| Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |  | 
| Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |  | 
| Интернет | Анонимные пользователи |  | 
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Antecedents of Green Consumerism
- Chapter 2: The Green Consumer Behavior
- Chapter 3: Green but How Green?
- Chapter 4: Green Consumer Behavior and Its Implications on Brand Marketing Strategy
- Chapter 5: Effect of Consumer Green Behavior Perspective on Green Unwavering Across Various Retail Configurations
- Chapter 6: Consumer Behavior
- Chapter 7: Role of Internal and External Values on Green Purchase
- Chapter 8: Analyzing the Impact of Green Marketing Strategies on the Financial and Non-Financial Performance of Organizations
- Chapter 9: Greenwashing as Influencing Factor to Brand Switching Behavior Among Generation Y in the Social Media Age
- Chapter 10: Eco-Labels
- Chapter 11: Sustainable Value Chains
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
