Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Green marketing as a positive driver toward business sustainability
Другие авторы Naidoo Vannie ; Verma Rahul
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Green marketing — Case studies. ; Green marketing. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1106536271
Дата создания записи 01.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2177555.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2177555.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the various facets of green marketing and the opportunities and challenges it presents to marketers and society"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Antecedents of Green Consumerism
  • Chapter 2: The Green Consumer Behavior
  • Chapter 3: Green but How Green?
  • Chapter 4: Green Consumer Behavior and Its Implications on Brand Marketing Strategy
  • Chapter 5: Effect of Consumer Green Behavior Perspective on Green Unwavering Across Various Retail Configurations
  • Chapter 6: Consumer Behavior
  • Chapter 7: Role of Internal and External Values on Green Purchase
  • Chapter 8: Analyzing the Impact of Green Marketing Strategies on the Financial and Non-Financial Performance of Organizations
  • Chapter 9: Greenwashing as Influencing Factor to Brand Switching Behavior Among Generation Y in the Social Media Age
  • Chapter 10: Eco-Labels
  • Chapter 11: Sustainable Value Chains
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2177555.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2177555.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика