Детальная информация

Название: Strategic marketing for social enterprises in developing nations
Другие авторы: Chiweshe Nigel; Ellis Debbie
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Social marketing; Social entrepreneurship; Social entrepreneurship.; Social marketing.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1106536665

Разрешенные действия:

pdf/2177557.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2177557.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provides insights into the marketing of social enterprises from a developing state perspective as these communities are usually the ones afflicted with massive social challenges not as prevalent in developed states. It also contains practical guides to the marketing of social enterprises to ultimately provide social improvement"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Strategic Marketing and Social Enterprises: Nexus of the Two Domains
    • Chapter 1: Strategic Marketing for Social Enterprises
  • Section 2: Marketing in Social Enterprises
    • Chapter 2: Marketing in Social Enterprises
    • Chapter 3: Social Enterprise Marketing Communication
    • Chapter 4: Utilization of Online Platforms by Social Entrepreneurs for Social Sustainable Development
    • Chapter 5: Social Enterprise Digital Marketing
  • Section 3: Social Enterprise Customers
    • Chapter 6: The Market Opportunity for Social Enterprise in Developing Nations
    • Chapter 7: Social Enterprise Consumers
  • Section 4: Evidence of Strategic Marketing in Social Enterprises
    • Chapter 8: Evidence of Strategic Marketing in Social Enterprises
    • Chapter 9: Strategic Sustainability Marketing and Social Responsibility in the Textile Industry
    • Chapter 10: Potentials of Frugal Innovation to Combine the Social and Economic Objectives in the Marketing of Social Enterprises
    • Chapter 11: Challenges for Social Enterprises in Special Education
    • Chapter 12: The Evolution of Microfinance Products to Promote Microentrepreneurship Towards Social Progress of African Countries
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2177557.pdf

stat Количество обращений: 2
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2177557.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика