Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Customer satisfaction and sustainability initiatives in the fourth industrial revolution
Другие авторы Silvestri Cecilia ; Piccarozzi Michela ; Aquilani Barbara
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Consumer satisfaction. ; Consumption (Economics) — Environmental aspects. ; Sustainable development. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1110672086
Дата создания записи 24.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2264426.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2264426.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book links together three highly relevant topics in the business of modern economy-innovation, customer satisfaction, and sustainability-and analyzes their synergies"--Provided by publisher.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Industry 4.0 in the Context of the Triple Bottom Line of Sustainability
  • Chapter 2: How Industry 4.0 Changes the Value Co-Creation Process
  • Chapter 3: Achieving Environmental Sustainability Through Industry 4.0 Tools
  • Chapter 4: Renewable Energy and Economic Growth
  • Chapter 5: Innovative Business Models in Digital Firms
  • Chapter 6: Environmental Sustainability to Support Competitiveness
  • Chapter 7: Sustainable Innovation in Fashion Products
  • Chapter 8: Life Cycle Management and Sharing Economy
  • Chapter 9: B Corp Certification for a Circular Economy Approach and a Sustainable Pathway
  • Chapter 10: Ecodesign Strategies and Customer Value
  • Chapter 11: The Importance of Consumer Perception of Corporate Social Responsibility to Meet the Need for Sustainable Consumption
  • Chapter 12: The Effect of Packaging Material on Consumer Evaluation and Choice
  • Chapter 13: The Evolution of Fast Food in a Customer-Driven Era
  • Chapter 14: Consumer Behavior
  • Chapter 15: Millennial's Involvement in Corporate Social Responsibility
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2264426.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2264426.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика