Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Customer satisfaction and sustainability initiatives in the fourth industrial revolution
Другие авторы Silvestri Cecilia ; Piccarozzi Michela ; Aquilani Barbara
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Consumer satisfaction. ; Consumption (Economics) — Environmental aspects. ; Sustainable development. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1110672086
Дата создания записи 24.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2264426.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2264426.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book links together three highly relevant topics in the business of modern economy-innovation, customer satisfaction, and sustainability-and analyzes their synergies"--Provided by publisher.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Industry 4.0 in the Context of the Triple Bottom Line of Sustainability
  • Chapter 2: How Industry 4.0 Changes the Value Co-Creation Process
  • Chapter 3: Achieving Environmental Sustainability Through Industry 4.0 Tools
  • Chapter 4: Renewable Energy and Economic Growth
  • Chapter 5: Innovative Business Models in Digital Firms
  • Chapter 6: Environmental Sustainability to Support Competitiveness
  • Chapter 7: Sustainable Innovation in Fashion Products
  • Chapter 8: Life Cycle Management and Sharing Economy
  • Chapter 9: B Corp Certification for a Circular Economy Approach and a Sustainable Pathway
  • Chapter 10: Ecodesign Strategies and Customer Value
  • Chapter 11: The Importance of Consumer Perception of Corporate Social Responsibility to Meet the Need for Sustainable Consumption
  • Chapter 12: The Effect of Packaging Material on Consumer Evaluation and Choice
  • Chapter 13: The Evolution of Fast Food in a Customer-Driven Era
  • Chapter 14: Consumer Behavior
  • Chapter 15: Millennial's Involvement in Corporate Social Responsibility
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2264426.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2264426.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика