Детальная информация

Название Advances in linguistics and communication studies (ALCS) book series. — International approaches to bridging the language gap
Другие авторы Huertas-Abril Cristina A., ; Gómez-Parra M. Elena,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Second language acquisition. ; Language and languages — Study and teaching. ; Language and culture — Study and teaching. ; Multicultural education. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1110680544
Дата создания записи 16.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2294536.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2294536.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores methods and applications of second language teaching as well as social developments regarding intercultural learning"--Provided by publisher.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Theoretical Approaches to Bridging the Language Gap
    • Chapter 1: CLIL, Bilingual Education, and Pluriliteracies
    • Chapter 2: Preserving the Mother Tongue of English Language Learners
    • Chapter 3: Language Gap
    • Chapter 4: English as a Lingua Franca
  • Section 2: Digital Competence and Emergent Technologies
    • Chapter 5: Improving Teachers' Digital Competence to Bridge the Language Gap
    • Chapter 6: Bridging the Language Gap With Emergent Technologies
    • Chapter 7: A Proposal of Evaluation Criteria for the Quality of ESL/EFL Websites for Autonomous Learning
    • Chapter 8: TELL, CALL, and MALL
    • Chapter 9: Social Media Support and the Need of Counselling From Experts in Autonomous Language Learning
  • Section 3: International Experiences to Bridging the Language Gap
    • Chapter 10: Making Language Learning More Inclusive
    • Chapter 11: Dealing With Language Gap in a Hungarian-English Early Childhood Classroom
    • Chapter 12: An Approach for Providing LGBTI+ Education and Bridging the Language Gap
    • Chapter 13: Beyond the English Divide in South Korea
    • Chapter 14: The Spelling Gap in English
    • Chapter 15: Interpreting to Bridge the Gaps in War Conflicts
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2294536.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2294536.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика