Детальная информация
Название | Advances in linguistics and communication studies (ALCS) book series. — International approaches to bridging the language gap |
---|---|
Другие авторы | Huertas-Abril Cristina A., ; Gómez-Parra M. Elena, |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Second language acquisition. ; Language and languages — Study and teaching. ; Language and culture — Study and teaching. ; Multicultural education. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1110680544 |
Дата создания записи | 16.07.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2294536.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2294536.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores methods and applications of second language teaching as well as social developments regarding intercultural learning"--Provided by publisher.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Acknowledgment
- Section 1: Theoretical Approaches to Bridging the Language Gap
- Chapter 1: CLIL, Bilingual Education, and Pluriliteracies
- Chapter 2: Preserving the Mother Tongue of English Language Learners
- Chapter 3: Language Gap
- Chapter 4: English as a Lingua Franca
- Section 2: Digital Competence and Emergent Technologies
- Chapter 5: Improving Teachers' Digital Competence to Bridge the Language Gap
- Chapter 6: Bridging the Language Gap With Emergent Technologies
- Chapter 7: A Proposal of Evaluation Criteria for the Quality of ESL/EFL Websites for Autonomous Learning
- Chapter 8: TELL, CALL, and MALL
- Chapter 9: Social Media Support and the Need of Counselling From Experts in Autonomous Language Learning
- Section 3: International Experiences to Bridging the Language Gap
- Chapter 10: Making Language Learning More Inclusive
- Chapter 11: Dealing With Language Gap in a Hungarian-English Early Childhood Classroom
- Chapter 12: An Approach for Providing LGBTI+ Education and Bridging the Language Gap
- Chapter 13: Beyond the English Divide in South Korea
- Chapter 14: The Spelling Gap in English
- Chapter 15: Interpreting to Bridge the Gaps in War Conflicts
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index