Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Strategies and tools for managing connected consumers
Другие авторы Ho Ree C.,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Electronic commerce. ; Social media — Economic aspects. ; Customer relations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1110703271
Дата создания записи 31.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2216943.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2216943.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the social impact and influence of social media on online businesses"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Chapter 1: Consumer Socialization Process for the Highly Connected Customers
  • Chapter 2: What Motivates Young Technology-Literate Consumers in Densely Populated Areas?
  • Chapter 3: Impact of E-Commerce on the Urban Landscape
  • Chapter 4: Quality Strategies for Customer Loyalty in an E-Service Environment
  • Chapter 5: Offline vs. Online Quality Dimension
  • Chapter 6: Consumer Perception of Purchasing Organic Foods
  • Chapter 7: Understanding Generational Impact on Online Business
  • Chapter 8: Live Streaming Meets Online Shopping in the Connected World
  • Chapter 9: A Systematic Review of Digital Marketing in South Africa
  • Chapter 10: Customer Engagement
  • Chapter 11: Development of an E-Service Quality Model (eSQM) to Assess the Quality of E-Service
  • Chapter 12: The New Horizon of Public Relations
  • Chapter 13: Taxation of Digital Business in Malaysia
  • Chapter 14: Tools and Techniques Used for Customer Relationship Management
  • Chapter 15: Empirical Study of Single Platform E-Payment in South East Asia
  • Chapter 16: A Qualitative Insight Into the Personal Factors Impacting Online Impulse Behavior
  • Chapter 17: Ethical Issues With the Use of Social Media in the Connected Business World
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2216943.pdf

Количество обращений: 3 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2216943.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика