Детальная информация
| Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Strategies and tools for managing connected consumers |
|---|---|
| Другие авторы | Ho Ree C., |
| Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
| Тематика | Electronic commerce. ; Social media — Economic aspects. ; Customer relations. ; EBSCO eBooks |
| Тип документа | Другой |
| Язык | Английский |
| Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
| Ключ записи | on1110703271 |
| Дата создания записи | 31.07.2019 |
Разрешенные действия
| pdf/2216943.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
|---|---|---|
| epub/2216943.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
| Группа | Анонимные пользователи |
|---|---|
| Сеть | Интернет |
"This book explores the social impact and influence of social media on online businesses"--.
| Место доступа | Группа пользователей | Действие |
|---|---|---|
| Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
| Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
| Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Chapter 1: Consumer Socialization Process for the Highly Connected Customers
- Chapter 2: What Motivates Young Technology-Literate Consumers in Densely Populated Areas?
- Chapter 3: Impact of E-Commerce on the Urban Landscape
- Chapter 4: Quality Strategies for Customer Loyalty in an E-Service Environment
- Chapter 5: Offline vs. Online Quality Dimension
- Chapter 6: Consumer Perception of Purchasing Organic Foods
- Chapter 7: Understanding Generational Impact on Online Business
- Chapter 8: Live Streaming Meets Online Shopping in the Connected World
- Chapter 9: A Systematic Review of Digital Marketing in South Africa
- Chapter 10: Customer Engagement
- Chapter 11: Development of an E-Service Quality Model (eSQM) to Assess the Quality of E-Service
- Chapter 12: The New Horizon of Public Relations
- Chapter 13: Taxation of Digital Business in Malaysia
- Chapter 14: Tools and Techniques Used for Customer Relationship Management
- Chapter 15: Empirical Study of Single Platform E-Payment in South East Asia
- Chapter 16: A Qualitative Insight Into the Personal Factors Impacting Online Impulse Behavior
- Chapter 17: Ethical Issues With the Use of Social Media in the Connected Business World
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index