Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Handbook of research on retailing techniques for optimal consumer engagement and experiences
Другие авторы Musso Fabio ; Druica Elena
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Retail trade — Customer services. ; Customer relations. ; Consumer behavior. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1111639916
Дата создания записи 29.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2257540.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2257540.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the application of present-day customer relationship management within the retail industry. It also explores in-depth merchandiser knowledge as well as the methods behind positive retailer-consumer relationships"--Provided by publisher.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Consumer Behavior, Buying Preference, and Relationships With Retailers
    • Chapter 1: Consumer-Retailer Identification Enhancing Consumer Well-Being
    • Chapter 2: Explaining Customer Loyalty to Retail Stores
    • Chapter 3: Satisfying Customers Through Premium Private Labels
    • Chapter 4: Understanding Individuals' Behavior Under Uncertainty
  • Section 2: Store Atmosphere and Interaction With Customers
    • Chapter 5: The Importance of Retail Atmosphere in Online and Offline Environments
    • Chapter 6: The In-Store Shopping Experience
    • Chapter 7: Designing In-Store Atmosphere for a Holistic Customer Experience
    • Chapter 8: Sensorial and Experiential Marketing in Shopping Centers
  • Section 3: Retail Context, Store Formats, and Retail Services
    • Chapter 9: Retail Formats and Alternative Retail Formats
    • Chapter 10: The Role of the Service Encounter as a Means of Reversing Further High Street Retail Decline
    • Chapter 11: The Urban Forest and Shopping Environments
    • Chapter 12: Customer Experience in the Coffee World
    • Chapter 13: Engaging Retail Customers Through Service and Systems Marketing
  • Section 4: Innovation, ICT, and Online Interactions: The Omnichannel Challenges for Retailers
    • Chapter 14: Are Retailers' Perceptions of Their Innovativeness and Technology Similar to Those of Consumers?
    • Chapter 15: Retailing 4.0 and Technology-Driven Innovation
    • Chapter 16: An Empirical Investigation to Improve Information Sharing in Online Settings
    • Chapter 17: Technical and Hedonistic Variables of Online Visual Merchandising
  • Section 5: Consumer Engagement and Retailer Responsibility
    • Chapter 18: Actor Engagement in Service Ecosystems
    • Chapter 19: 3Rs of Sustainability Values for Retailing Customers as Factors of Influence on Consumer Behavior
    • Chapter 20: Using Integrated Corporate Responsibility to Enhance Consumers' Perceptions
    • Chapter 21: Sustainable Initiatives and Organizational Reshaping in Food Retailers
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2257540.pdf

Количество обращений: 3 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2257540.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика