Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Digital marketing strategies for tourism, hospitality, and airline industries
Другие авторы Santos Jose Duarte ; Silva Oscar Lima
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Telemarketing. ; Tourism — Technological innovations. ; Hospitality industry — Technological innovations. ; Airlines — Technological innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1112164378
Дата создания записи 13.08.2019

Разрешенные действия

pdf/2227879.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2227879.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

""This book examines the influence digital marketing on the consumer relationship in the fields of tourism, hospitality. and airline industries"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Digital Tourism Business
  • Chapter 2: Traveler Decision Making in Online vs. Offline Buying Behavior
  • Chapter 3: The Role of Digital Marketing and Online Relationship Quality in Social Tourism
  • Chapter 4: Digital Marketing Strategies for Accessible Tourism
  • Chapter 5: Photographic Image, Credibility, and Consumption of Tourism in the Digital Era
  • Chapter 6: Mobile Technology Acceptance Among Turkish Travelers
  • Chapter 7: Cloud Computing in Tourism
  • Chapter 8: Management and Implications of Daily Deal Promotions in the Hospitality Industry
  • Chapter 9: Analysis of the Vision and Mission Statements in the Websites
  • Chapter 10: Building the Friendly Airline Brand
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2227879.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2227879.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика