Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Digital marketing strategies for tourism, hospitality, and airline industries
Другие авторы Santos Jose Duarte ; Silva Oscar Lima
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Telemarketing. ; Tourism — Technological innovations. ; Hospitality industry — Technological innovations. ; Airlines — Technological innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1112164378
Дата создания записи 13.08.2019

Разрешенные действия

pdf/2227879.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2227879.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

""This book examines the influence digital marketing on the consumer relationship in the fields of tourism, hospitality. and airline industries"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Digital Tourism Business
  • Chapter 2: Traveler Decision Making in Online vs. Offline Buying Behavior
  • Chapter 3: The Role of Digital Marketing and Online Relationship Quality in Social Tourism
  • Chapter 4: Digital Marketing Strategies for Accessible Tourism
  • Chapter 5: Photographic Image, Credibility, and Consumption of Tourism in the Digital Era
  • Chapter 6: Mobile Technology Acceptance Among Turkish Travelers
  • Chapter 7: Cloud Computing in Tourism
  • Chapter 8: Management and Implications of Daily Deal Promotions in the Hospitality Industry
  • Chapter 9: Analysis of the Vision and Mission Statements in the Websites
  • Chapter 10: Building the Friendly Airline Brand
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2227879.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2227879.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика