Детальная информация
Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Digital marketing strategies for tourism, hospitality, and airline industries |
---|---|
Другие авторы | Santos Jose Duarte ; Silva Oscar Lima |
Организация | IGI Global, |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Telemarketing. ; Tourism — Technological innovations. ; Hospitality industry — Technological innovations. ; Airlines — Technological innovations. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1112164378 |
Дата создания записи | 13.08.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2227879.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2227879.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
""This book examines the influence digital marketing on the consumer relationship in the fields of tourism, hospitality. and airline industries"--Provided by publisher"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: The Digital Tourism Business
- Chapter 2: Traveler Decision Making in Online vs. Offline Buying Behavior
- Chapter 3: The Role of Digital Marketing and Online Relationship Quality in Social Tourism
- Chapter 4: Digital Marketing Strategies for Accessible Tourism
- Chapter 5: Photographic Image, Credibility, and Consumption of Tourism in the Digital Era
- Chapter 6: Mobile Technology Acceptance Among Turkish Travelers
- Chapter 7: Cloud Computing in Tourism
- Chapter 8: Management and Implications of Daily Deal Promotions in the Hospitality Industry
- Chapter 9: Analysis of the Vision and Mission Statements in the Websites
- Chapter 10: Building the Friendly Airline Brand
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index